Marciin Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Mam następujący problem: Ustawiłem aby mój przeciwnik strzelał, jendak nie potrafie zrobic odstępu między nabojami(np.żeby 1 leciał po 2 dziesięc sec. puzniej). Dla ułatwienia screen: Najlepiej jakby się dało bez pisania kodu, bo póki co znam jedynie Pascala :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Zobacz dołączony do GM przykład 1945. Zajrzyj do objektu obj_myplane i tam eventy przy naciśnięciu spacji. Jest tam taki efekt jak chcesz zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciin Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Tak tyle że ja chce żeby strzelał sam przeciwnik nie ja(to już zrobiłem:P). Mam jeszcze problem z traceniem życia. Ustawiam na początku 3 i ustawiam no more health--->set lives relative -1----> restart room Po zrestarowaniu mam tyle samo życ co wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Sprawdź, czy nie ustawiłeś gdzieś (np. w CREATE) życia=3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciin Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Sprawdź, czy nie ustawiłeś gdzieś (np. w CREATE) życia=3. Wielkie dzięki siedzałem nad tym i niemogłem skumac co jest źle. Pozostał problem z strzelaniem. PS:Jakim jestes z jakiegoś forum konsolowego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modnar23 Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Jeśli chodzi o te naboje... Sposób bez pisania kodu GML: Dajesz w zdarzeniu CREATE klocka SET AN ALARM CLOCK, pierwszą opcję czyli czas odliczania ustawiasz na 300 (co jest równe 10sek. jeżeli room_speed jest ustawiony na 30 - jest to liczba kroków na sekundę a więc 30*10 = 300) , drugą opcję zostawiasz bez zmian na Alarm 0. W zdarzeniu ALARM 0 Wstawiasz klocek CREATE AN INSTANCE OF AN OBJECT wybierasz w nim obiekt pocisku i pozycję startową (np. wrog_nazwa.x , wrog_nazwa.y), potem dajesz klocek SET AN ALARM CLOCK, pierwszą opcję czyli czas odliczania ustawiasz na 300. i masz strzelanie co 10 sekund. B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciin Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Wielkie dzięki za pomoc już wszystko działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Jeśli chodzi o te naboje... Sposób bez pisania kodu GML: Dajesz w zdarzeniu CREATE klocka SET AN ALARM CLOCK, pierwszą opcję czyli czas odliczania ustawiasz na 300 (co jest równe 10sek. jeżeli room_speed jest ustawiony na 30 - jest to liczba kroków na sekundę a więc 30*10 = 300) , drugą opcję zostawiasz bez zmian na Alarm 0. W zdarzeniu ALARM 0 Wstawiasz klocek CREATE AN INSTANCE OF AN OBJECT wybierasz w nim obiekt pocisku i pozycję startową (np. wrog_nazwa.x , wrog_nazwa.y), potem dajesz klocek SET AN ALARM CLOCK, pierwszą opcję czyli czas odliczania ustawiasz na 300. i masz strzelanie co 10 sekund. B) A jak zrobić aby strzelał w naszą postać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciin Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 I następny problem z życiem-gdy nastawiam życie na 3 i potem no more health biore--->set lives -1 i pobiegne donastepnego romu to gra się zawiesza lub wyskakuje tablica wyników napisz ktoś jak zrobi licznik życ bez kodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 czemu bez kodu? na klockach to to ci zajmie lata.Jak cos podaje w kodzie zrob obj_pkt w create daj kod: global.pkt=0 w postaci: draw: wybierz czcionke jaka chcesz i w kodzie pod czcionka wpisz: draw_text(x,y,global.pkt) Oczywiscie teraz tam gdzie ci dodaje score zamien na kod w ktory dam: global.pkt+=jakas liczba (np. 10 , 20) mysle ze dobrze wyjasnilem. a jesli chodzi o te zyc to zrob no more health - restert the game i powinno dzialac. PAMIETAJ ABY WRZUCIC OBJ_PKT NAJLEPIEJ DO EKRANU TYTULOWEGO , JESLI NIEMASZ TO WRZUC TYLKO DO PIERWSZEGO LEVELU , BO JAK WRZUCISZ DO WSZYSTKICH TO OD POCZATKU KAZDEGO LEVELA BEDZIESZ MIAL 0 PKT. thx , Matt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Jak zrobić aby przeciwnik w nas strzelał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Jak zrobić aby przeciwnik w nas strzelał ? Mógłyb podać Ci kod ale lepiej podam link do tematu gdzie jest to opisane. (poprostu nie chce mi się pisać :P) https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1084 EDIT: Proszę bardzo :) EDIT 2: A można jakoś zrobić , aby taka np. kreska ---- obracała się w naszą strone pod odpowiednim kątem . Można. :) Gdzieś był taki temat (sam się o to pytałem), ale dość stary i trudno go znaleźć. W każdym razie mi się nie udało. Poszukaj, może znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1990pl Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 fenk ju wery macz A można jakoś zrobić , aby taka np. kreska ---- obracała się w naszą strone pod odpowiednim kątem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciin Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Może mi ktoś powiedziec czemu w tym cos jest źle??Za kzdym razem niemozna przejsc do2 romu przez ten object. Pozatym w każdym romie musze od nowa dawac obj z energia jak sobie z tym poradzic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się