PanciK Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam Otóż mam problem i nie wiem jak go rozwiązać. Nie mam pomysłu jak stworzyć w grze wyścigowej warunek sprawdzania kto jest pierwszy, drugi, trzeci (oczywiście podczas wyścigu) etc. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Robisz obj meta a w nim create: n = 0 Coll z samochodem 1: n+=1 o_Tabela.Place[n] = samochod1 Coll z samochodem 2: n+=1 o_Tabela.Place[n] = samochod2 Coll z samochodem 3: n+=1 o_Tabela.Place[n] = samochod3 i robisz obj o_Tabela a w nim: draw: GML if n = instance_number(o_samochod1) + instance_number(o_samochod2) + instance_number(o_samochod3) { draw_text(5,5,"1st:"+string(Place[1])+"#"+"2st:"+string(Place[2])+"#"+"3st:"+string(Place[3])) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanciK Opublikowano 10 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Nie o to chodzi. Pozycja gracza/komputera powinna się zmienić zaraz po wyprzedzeniu przeciwnika. Czyli jestem 3 wyprzedzam przeciwnika i jestem 2 a on 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Jeżeli droga jest prosta sprawdzaj ich y, a jeżeli jadą po pathu to sprawdzaj kto jest dalej na nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się