HrabiaDrako Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 GML if point_distance(gracz.x,gracz.y,x,y)<250 { move_towards_point(gracz.x,gracz.y,1) } Więc tak,to mój kod na ruch wroga w top downie,kiedy jest na odległości 250 pikseli rusza na gracza,ALE nie mam pojęcia jak zrobić żeby jeszcze omijał wszystkie solidne obiekty.Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 m_potential_step czy jakos tak. Nie uzywalem nigdy, bo pisze swoje wlasnie kody do pathfindingu, ale widzialem ze wiele noobkow to uzywa, i dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 a dokładniej mp_potential_step(x,y,speed,checkall) pozycja x i y to docelowe miejsce do którego ma dążyć obiekt. speed to prędkość ruchu a w checkall wpisujesz 0 aby omijał tylko obiekty z zaznaczonym solid a 1 aby omijał wszystkie obiekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 wiele noobkow poczułem się urażony w imieniu tych, którzy tego używają(choć się do nich nie zaliczam.) a na gmclanie jest przykład o znajdowaniu drogi https://gmclan.org/index.php?sciagnijplik=88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się