Skocz do zawartości

Ruch wroga


HrabiaDrako

Rekomendowane odpowiedzi

GML
if point_distance(gracz.x,gracz.y,x,y)<250

{

move_towards_point(gracz.x,gracz.y,1)

}

 

Więc tak,to mój kod na ruch wroga w top downie,kiedy jest na odległości 250 pikseli rusza na gracza,ALE nie mam pojęcia jak zrobić żeby jeszcze omijał wszystkie solidne obiekty.Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...