Nowy Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Cześć, mam pytanie jak zrobić by pocisk leciał w kierunku np. o_wróg który jest najbliżej położony wieży która wystrzeliwuje te pociski, bo jak np. o_wróg oddali się od tej wieży i następnie podejdzie inny o_wróg :D to te pociski zamiast lecieć do tego wroga co jest bliżej to one lecą do tego pierwszego co jest tam bardziej oddalony? Nie wiem zrozumiecie o co mi chodzi, ale jak tak to HELP ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Użyj: GML distance_to_object i instance_nearest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 SETP: GML near=instance_nearest(x,y,o_wrog); //Dzięki temu w zmiennej near masz cały czas najbliższego wroga.</span> Teraz sie tylko odwołujesz do jego pozycji near.x, near.y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Ok, działa! Dzięki za pomoc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się