Skocz do zawartości

Strange Island


bartas

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Strange Island

 

Gatunek: Gra akcji top-down

 

Opis: Jest lipiec 2046 rok. Polska wraz z Ameryką, jak co roku wysyła statek badawczy który przepływa cały Atlantyk. Statek oczywiście się zatrzymuje aby pobrać próbki wody, sprawdzając czy nie ma przecieku (pod oceanem są rury łączące laboratorium w Polsce z bazą wojskową w Ameryce). Gdy statek był w połowie drogi nagle pojawiła się gęsta mgła. Przyrządy zaczęły wariować, wskaźniki kręciły się wkoło, a cała reszta maszyn na statku przestała działać. Nagle rozległ się głośny huk, a załoga poczuła silny wstrząs. Statek zaczął tonąć. Na wodę zostały spuszczone 4 łodzie ratunkowe, do których wskoczyły tylko 3 osoby, bo z wody wynurzyła się ogromna macka która podniosła statek, zgniotła go i razem zresztą załogi wciągnęła pod wodę. Ci którzy się uratowali płynęli przed siebie aż w końcu mgła zniknęła, i odzyskali łączność z bazą. Po paru dniach ekipa ratunkowa ich odnalazła i przetransportowała na ląd, tam skąd wyruszyli. Gdy opowiedzieli o tym uznano ich za wariatów i zamknięto w zakładzie psychiatrycznym. Całe zajście uznano za wypadek. Po roku, w lipcu 2047 roku nowy statek badawczy został znów wysłany aby zbadać wodę. Nowej załodze przytrafiło się dokładnie to samo co rok temu poprzedniej, ale tym razem całe zdarzenie udało się zarejestrować na kamerze. Gdy materiał dotarł do bazy wojskowej w Ameryce ta wspólnie z laboratorium w Polsce postanowiła zobaczyć co dokładnie ryje się wewnątrz mgły. Wysłano super cichy, niewykrywalny przez radary, bezzałogowy statek podwodny. Odkryto że podwodą jak i nad wodą jest silne pole energetyczne. Łódź zarejestrowała także kilka małych wysepek na których pole się kończy, lub przedłuża. W Czerwcu 2048 roku wysłano podwodną bazę z żołnierzami na pokładzie, która zatrzymała się przy jednej z małych wysp, i zaczęto planowanie wejścia na wyspę.

 

w grze znajdą się takie rzeczy jak:

-system achievmentów na wzór tego z xboxa 360

-fabuła będzie nieliniowa, czyli wybór gracza podczas misji będzie miał wpływ na dalszy rozwój wydarzeń

-walka z botami bez misji taka jak np. w CS'ie (niepewne)

-sklep z broniami

-na misje będzie się szło z grupą w której będą się znajdowały osoby takie jak np. medyk, kierowca, technik itp.

-bronie chemiczne będzie można tworzyć z różnych dostępnych substancji, a nieodpowiednie ich złączenie grozi wybuchem (niepewne)

-im więcje broni ze sobą zabierzesz tym postać będzie się wolniej ruszała, może się zdarzyć nawet że w ogóle się nie ruszy z miejsca

-dzień i noc, miała być latarka ale zdecydowałem że lepiej i wygodniej będzie zrobić noktowizor

-normalnie będziemy walczyć z żołnierzami którymi sterują kosmici, czasami będzie można spotkać zwykłego kosmitę którego można zabić tylko bronią chemiczną (albo wyładowac kilka/kilkadziesiąt magazynków :P )

-otwarty, duży świat :)

 

Gre robie na silniku Xenon Core. Akcja będzie się toczyła w dżungli na wyspie.

 

No mam nadzieje że sie spodoba. Od razu mówie że projekt robie już prawie rok, i nie mam zamiaru go zamknąć bo za dużo już zrobiłem żeby to sobie usunąć :)

 

Autorzy:

Programowanie:
Ja, PsichiX (Xenon :P ), i jeszcze korzystałem z paru przykładów (i to nie było kopiuj-wklej :) )

Fabuła:
Ja

Grafika:
Ja, internet, copoconaco (wydaje mi sie ze w xenonie jest pare jego grafik)

Muzyka:
Internet

Screeny:

kawałek dżungli

https://gmclan.org/up2756_5_screen1.html

 

wybuch i ogień, może niezbyt ładny ale nie wiedziałem jak go zrobić w top-down

https://gmclan.org/up2756_5_screen2.html

 

wybuch i dwie wieże, dodam do nich tekstury później, w każdym razie na pewno nie zostaną szare :)

https://gmclan.org/up2756_5_screen3.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Praktycznie wszystko jest po mojemu :) Silnik dałem dlatego że chciałem żeby wybuchy jakoś realnie działały na otoczenie.

W grze mam zrobione dużo ale dam to co najważniejsze bo nie chce mi się wymieniać wszystkiego co już zrobiłem :)

-System misji, achievmentów

-zapisywanie i wczytywanie gry

-sklep z broniami

-fizyke pojazdów

-dzień i noc, noktowizor

-modele 3D (będą występowały w niektórych miejscach, cala reszta będzie w 2D)

-dynamiczne cienie

 

Mam zrobione dużo więcej, ale jak już mówiłem nie będę tego na razie wymieniał :)

Oczywiście rzeczy takich jak chodzenie, albo strzelanie nie musze wymieniać prawda?

Aha i z rokiem pracy troche przegiąłem bo sprawdziłem date utworzenia pliku gmk i okazało się że zacząłem pod koniec listopada. Dobra teraz komentujcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest rok 2046. Polscy naukowcy, testując nowego satelitę, zauważyli wyspę której nie ma na mapie świata.

>Tyle lat już w kosmosie amerykańce siedzą a to Polacy znajdują nową wyspę. Już wiarygodniej by było, gdyby znalazł ją internauta z google earth. A satelity, zdaje się, powinno się testować jeszcze przed przeniesieniem jej na orbitę.

 

Natychmiast poinformowali o tym prezydenta który kazał wysłać tam ekspedycję.

>Ponieważ w Polsce roku 2046 w kompetencjach prezydenta znajduje się, między innymi, wysyłanie ekspedycji na wyspy i wysepki.

 

Po paru tygodniach przygotowywań, pierwsza ekspedycja rusza. Niestety kilka kilometrów przed wyspą helikopter wybucha.

>W ciągu paru tygodni, wciąż ukrywając wyspę przed amerykańcami, wysyłamy tam ekspedycję w JEDNYM helikopterze, nie budząc podejrzenia innych krajów.

 

Zaniepokojeni uczeni, wysłali tam pocisk eksperymentalny A-51, który także wybucha.

>Polski naukowiec po zdarzeniu: "No.., wysadziło nam helikoptera panie, no to pomyślałem z chłopakami, a może by tak wysłać tam tego no, pociska, eksperymentalnego... żeby wszystko w pizdu, wie pan, rozwalić."

 

Postanowiono wysłać kolejną ekspedycję, która tym razem zostanie osadzona na pobliskich wyspach.

>Polacy odkryli jedną wyspę, wokół której znajdują się inne, znane ludzkości wyspy. LOST, czy cu?

 

Po dotarciu na pierwszą z wysp okazało się że nowo odkryta wyspa wcale nie jest samotna. Wokół niej znajdują się trzy inne, mniejsze.

>Jak to się stało, że przez te 500 lat nie dostrzegliśmy CZTERECH wysp, znajdujących się obok siebie, w sąsiedztwie wysp, które, możliwe, zamieszkane są przez człowieka?

 

Na początku pomyślano że być może jest to baza terrorystów.

>Podsumujmy. W roku 2046 terroryści potrafią tworzyć wyspy, ukrywać je przed amerykańcami a w czasie wolnym zestrzeliwują helikoptery i wystawiają sztuki pisarzy romantyzmu.

 

Szybko przysłano kilka helikopterów pełnych żołnierzy i rozpoczęto podbój pierwszej wyspy.

>Kiedy zawodzi broń eksperymentalna, Polska wysyła helikoptery pełne żołnierzy i walczy na jednym z czterech frontów, zostawiając wszystkie inne i nie informując o tym reszty świata.

 

Niestety przegrano, bo jak się okazało ?terroryści? dysponują bronią o wiele mocniejszą niż broń wojskowa.

>To jest Polska :)

 

Postanowiono użyć broni chemicznej z tajnego projektu ?Xn-40?.

>Ach Ci Polacy, nie wiedzą, że wszystkie tajne projekty prowadzą do tworzenia mutantów/demonów/czego-tam-jeszcze?

 

I to tyle smile.gif .

>Zaskakująco niewiele.

 

A co w tej fabule jest takiego złego? :/

A teraz znajdź mi w tej fabule coś dobrego :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabuła na poziomie Egzekutora. Do poprawy.

Trudno jest wymyślić fabułę do gry, którą przechodzi się więcej niż 5 min. Jak to wszystkie łącznie z twoimi Japan na gmc. Ale faktycznie ta fabuła jest masakryczna. Ci Polacy chyba zgłupieli nie prawdaż? Opętani uczeni wysyłają tam rakietę bo wybuchł helikopter co mogło być przyczyną choćby awarii maszyny. Od kiedy na nowo odkryty teren od razu się wysyła wojsko? Na screenach widać, że przerobiony przykład Psichix'a. No więcej nie będę komentował. Nie oceniam dopóki fabuła nie zostanie poprawiona :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-walka z botami (niepewne)

 

--> możliwe, że źle zrozumiałem ale z kim się będzie bić jak nie z botami?? "bot" - postać sterowana przez komputer

 

-otwarty, duży świat :)

 

to pisz, że to rpg osadzone w czasach współczesnych

 

Odpowiedź na pytanie: Dlaczego wszyscy się czepiają?

Takie jest to forum, ktoś się czepia innych to potem oni się wyżywają na kolejnych. :thumbsup:

 

post number 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykład nie jest przerobiony, grafika jest ta sama (którą zresztą będę wymieniał, postać na pewno ulegnie zmianie) ale mogę was zapewnić że wszystko inne się zmieniło. A poza tym to był silnik :)

Co do walki z botami to mam na myśli walkę taką jaka jest np. w CS'ie :) RPG to nie jest bo nie ma żadnych statystyk postaci ani nic w tym stylu. Czy RPG nazwałbyś np. GTA gdzie też jest duży i w pełni dostępny świat? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo w tej grze będziesz miał misje co nie? No, będzie też opcja gry bez misji, taka jak np. w CS'ie, Battlefield, Unreal Tournament, Quake Wars itp

@up W takim razie Crysis też jest przerobionym przykładem bo jest na silniku CryEngine :) Unreal też, w końcu to Unreal Engine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojć, po to sie silniki robi aby ktoś z nich korzystał, nie ważne czy będą one dużą czy małą częścią gry, tutaj widać że małą, skoro grafika wymieniana :P przecież nie robiłem tego wszystkiego aby się przed Wami tylko chwalić :P a że kolega skorzystał i dostosował po swojemu, nie znaczy że od razu zerżną przykład ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powtarzam, nie zerżną, a wykorzystał, to różnica ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że już zostało poprawione i jest jako rodzaj rozgrywki.

 

Edit:

nie ważne czy będą one dużą czy małą częścią gry

 

Niestety, ale muszę się nie zgodzić. Gra zrobiona na gotowym silniku ze zmianom grafiki i fabuły wymaga znacznie mniejszej pracy niż użycie samych efektów typu: blur, bloom czy shadow i tworzenie całej reszty samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdziwych graczy nie interesuje czy jedynie zmieniono grafike a reszta to gotowiec, czy moze robiono gre od podstaw (rzadkosc). graczy i wydawcow interesuje efekt koncowy. a przyklad silnika w wersji ktora uzyl jest tak skapy, ze moglbym powiedziec ze niemal go w ogole nie uzyl :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...