Skocz do zawartości

Symfonia C++ a Symfonia C++ Standart


lookass

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Sądze że w temacie wyjaśniłem mniej więcej o co chodzi. Mam dostęp do znakomitej (z tego co zacząłęm czytać i z wielu opinii w internecie i wśród ludzi) Symfonii C++ Jerzego Grebosza... mam jednak takie pytanie ponieważ coś się zmieniło w tym języku i nie wiem czy warto uczyć się ze starszej książki a nie ze "Symfonia C++ Standart". Obecnie nie mam kasy żeby zakupić nowszą książeczke ... tak więc czy w ogóle jest sens korystania ze zwyklej symfonii czy ten język już aż tak się zmienił że tego czego nauczyłbym się z niej nie przydałoby mi się? z góry dzięki za pomoc pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem początkującym i dopiero chciałbym zacząć naukę C++ z książką Pana Grebosza i sugerowałem się tym tekstem na jego oficjalnej stronie tuż pod tytułem książki "Symfonia C++"

 

UWAGA - UWAGA - UWAGA

Ta ksiazka juz nie bedzie wiecej wznawiana - gdyz ma teraz juz tylko znaczenie historyczne. Opisuje bowiem jezyk C++ wedlug jego definicji zawartej w ksiazce Bjarne Stroustrupa "The Annotated Reference Manual" - stad skrot ARM.

Obecnie jezyk C++ zostal skodyfikowany w miedzynarodowym standardzie ISO C++. Jezyk w tej nowej wersji opisuje inna ksiazka Jerzego Grebosza pt:

"Symfonia C++ Standard"

- ktora niejako zastepuje te, archaiczna juz, stara Syfmonie C++ .

 

Zmieniono coś tam kodyfikacje ISO czy coś w tym stylu mam nadzieję że teraz już wiesz o co mi chodzi...

 

EDIT

Mam wydanie z 1996...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności