Skocz do zawartości

Końcówka. Skok, broń, ruch i punkty.


Mokrad

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Kończę właśnie demo mej gry i chciałbym wiedzieć:

-jak zrobić by jak się skacze to był dźwięk skoku(w języku gml nie klocki)

-gdy złapię broń to żeby postać się zmieniła w postać z bronią tzw. inny sprite

-ruch ręki tam gdzie celownik

-interfejs - narysowany jako sprite - jak go ustawić?

 

Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
sound_play(nazwadzwieku) //odtwarza wybrany dźwięk daj to w tym miejscu które powoduje skakanie

sprite_index=nazwasprita // to dajesz w kolizji z bronia

direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) //ruch ręki daj w stepie

image_angle=direction //jw.

draw_sprite(nazwasprita,0,współrzędnax,współy) //dajesz w drawie obiektu rysującego interfejs</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na marginesie to z tymi nabojami:

GML
//create

naboje=30 //ilosc naboi

magazynki=4 //magazynki

ok=true //to taka pomocnicza :]

//step

if naboje=0 then ok=false //jesli 0 naboi to ok=false

if naboje!=0 then ok=true

if keyboard_check_pressed(ord("R")) and magazynki > 0 then naboje=30 and magazynki-=1

 

if mouse_check(mb_left) then "strzelanie" and naboje-=1

//draw

draw_text(oGracz.x,oGracz.y,"Naboje: "+string(naboje)+"#Magazynki: "+string(magazynki))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...