HrabiaDrako Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 mam banalnie prosty kod na ruch statkiem za pomocą myszki: GML x=mouse_x Teraz chcę by kiedy przesuwam obiekt w prawo\lewo zmieniał się sprites a jak się obiekt zatrzymywał też... HELP! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Warunki na hspeedzie. Przykład: GML if(hspeed<0) then sprite_index=stateklewo; to samo do reszty, jesteś na tyle doswiadczony, że z pewnością to zrobisz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 @Up: Człowieku, ale on nie przesuwa przy pomocy speeda tylko ustawia obiekt na pozycji myszki. Wiec wszystkie hspeedy itp są równe 0. Trzeba to zrobić tak, że porównujesz aktualną pozycję y i x z poprzednią pozycją xprevious i yprevious. Po tym można rozpoznać w którą stronę się przesunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 To wiem,mogłem dopisać,poprostu nie wiem jak to kodem napisać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 GML if( x < xprevious ) { // W lewo } else if( x > xprevious ) { // W prawo } else { // W miejscu } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 3 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Dzięki,działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się