Xarfron Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Cze mam pytanie otóż jak wziąć id danego instanca obiektu object0 jeśli mam w innym obiekcie if place_meeting(x,y,object0) { ... } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Że co? Nie wiem o co ci chodzi ale do tego typu rzeczy pomoże ci to GML nazwaobiektu.nazwawarunku // czyli np. o_tuptus.direction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 @UP: Gratuluję logicznego myślenia ;) @Topic: Place_meeting nie zwraca chyba ID obiektu. Zresztą sprawdź w dokumentacji. Jeżeli nie musisz to sprawdzać przez kolizję kol = collision_point(...); if( kol ) { } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Że co? Nie wiem o co ci chodzi ale do tego typu rzeczy pomoże ci to GMLnazwaobiektu.nazwawarunku // czyli np. o_tuptus.direction To to akurat wiem właśnie chodzi mój kolego oto by tą funkcją wepchać z np. obiektu player ów id danego instance obiektu object0 to tego twojego tuptusia pytani tylko jak Zwłaszcza ze ów obiektów może być nawet kilkadziesiąt @UP: Gratuluję logicznego myślenia @Topic: Place_meeting nie zwraca chyba ID obiektu. Zresztą sprawdź w dokumentacji. Jeżeli nie musisz to sprawdzać przez kolizję kol = collision_point(...); if( kol ) { } Thx działa mniej więcej tka jak chciałem Temat zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi