ussnimitz Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 mam zmienną global.mag w room0 ją wyświetla w room1 ją wyświetla a w room2 już nie Dlaczego jej nie wyświetla??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapkap Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 1. czy w romie2 jest obiekt ktory nosi global.mag? 2. powiedz cos wiecej jesli nr1 nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 1. co nosi? jeśli nazwę to nie. global.mag ma być wyświetlany na x,y obj_r_mag i w room0 i room1 wyświetla a w room2 nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 W room2 nie masz tego obiektu albo kasujesz wartość zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Zmienna globalna to oddzielna ukryta instancja, nie da się jej skasować, a jej zmienne są dostępne globalnie niezależnie od rooma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 To było w odniesieniu do mojego posta ? Mi chodzi o to, że w roomie nie ma obiektu który rysuje wartość tej zmiennej albo gdzieś po drodze kasuje jej wartość do pustego stringa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Nie, po prostu dziwię się cudownemu zniknięciu zmiennej globalnej dlatego też tłumaczę czym one są. Odpal grę w debug mode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 odpaliłem i nic dalej to samo. dla sprawdzenia dałem żeby w każdym roomie wyświetlał global.mag no i w room0 i room1 jest a w room2 niema. (w każdym roomie mam obiekt który rysuje zmienną) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 pokaz screena z debug mode z widokiem na zmienne globalne w roomie 2 i co najwazniejsze: czy zanim przejdziesz do room2 to jakis obiekt tworzy w ogole ta zmienna globalna? (czytaj: znany problem z odpalaniem room2 jako pierwszy room, gdzie nic nie tworzy zmiennej globalnej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 nie moge dać takiego screena bo nie ma zmiennej w roomie2!!! Napisałem ten temat po to żeby się dowiedzieć co zrobić żeby była. NAPISAŁEM W ŻE W KAŻDYM RROMIE JEST obiekt (jeden obiekt odpowiada za tą zmienną i jest w każdym rromie)!!! (chyba nie musze tego pisać w każdym poście???) room2 nie jest pierwszym roomem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 nie rozumiesz. wiesz co to debug mode? to tryb odpalenia gry z mozliwoscia podgladu na wlasciwosci obiektow itp. odpalajac go masz w okienku liste informacji a na koncu sa zmienne globalne. nawet jesli tej zmiennej nie ma to udowodnij - pokaz, bo inaczej jak mi podeslesz projekt to CI udowodnie ze najciemniej pod latarnia w tym przypadku :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 zminna się zeruje jak wchodzę do room2(tak pisze w okienku debug mode) ( a czy nawet jak wynosi zero to nie powinna być wyświetlana?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ty ją po prostu nadpisujesz gdzieś. bo sama z siebie sie nie może wyzerować. co do rysowania, to po prostu daj w create show_message(string(global.mag)) i bedzie pewniej czy to nie wina tego rzekomego rysowania :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 to musisz mieć w create ustawione global.mag=0 sprawdź obiekty w room 2 i zaznacz opcje w menu error zaznacz ostatnią opcję " treat uninitialized varibles as value 0 " i usuń wszędzie gdzie w create masz global.mag=0 :) Też będę edytował ;) a napisz ile ma być global.mag w room 2 ? " inny obiekt ma w left pressed global.mag+=1 (jest tylko w room1) " a włóż ten obiekt do rooma2 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 to dlaczego obj_mag się pojawia w room2? mam ustawione żeby się pojawiał jak global.mag>0 biore się za sprawdzanie w edit dam odpowiedź. edit: jest tylko w jednym obiekcie w create: global.mag=0 (ten obiekt jest w każdym roomie) inny obiekt ma w left pressed global.mag+=1 (jest tylko w room1) reszta nie ma global.mag Poradziłem sobie z wyświetlaniem już wyświetla wartość zmiennej ale dalej się zeruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 skoro dajesz to w create, a obiekt jest w kazdym roomie to w kazdym roomie wartosc global.mag jest ustawiana na 0... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 to dlaczego w room0 i w room1 się zachowuje???(w room0 ustawia się na 4 i w room1 też jest 4 tylko w room2 jest 0) edit:w room2 ma być tyle global.mag ile razy nacisne na mag_r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 skoro masz ten obiekt w kazdym roomie to za każdym razem musi Ci zerowac... pokaz epiej projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 jeśli chodzi ci o to by global.mag był taki jak w room1 nie możesz mieć w room 2 w żadnym obiekcie w create global.mag=0 i zrób tak jak wyżej napisałem chyba że chodzi o co innego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 wielkie dzięki art22pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się