Xarfron Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 cze czy jest sposób za pomocą jakiejś funkcji na określenie przedziału liczbowego chodzi o coś takiego np. if place_meeting(x,y-(od 0 do -5),obj_player) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Poprzez kolizję? if( collision_line( x1, y1, x2, y2, obj_player, 1, 1 ) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZeroXbot Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Może pętla? GML for(a=0;a<=5;a+=1) { if place_meeting(x,y-a,obj_player) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Przetestuj sobie tą pętlę przy przedziale 20px i 20 aktywnych obiektach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Poprzez kolizję? if( collision_line( x1, y1, x2, y2, obj_player, 1, 1 ) ) Tamto to tylko przykład chodzi o bardziej ogólne zastosowanie np. coś w rodzaju if x>0 && x<5 tylko ze to nie zadziała tu if place_meeting(x,y-(x>0 && x<5),obj_player) chodzi o to by nie pisać if place_meeting(x,yobj_player) kod else if place_meeting(x,y-1,obj_player) ten sam kod else if place_meeting(x,y-...,obj_player) ten sam kod else if place_meeting(x,y-10,obj_player) ten sam kod Może pętla? GMLfor(a=0;a<=5;a+=1) { if place_meeting(x,y-a,obj_player) } pętla już prędzej, myślę że to właśnie jest to dzięki nie pomyślałem o petli Przetestuj sobie tą pętlę przy przedziale 20px i 20 aktywnych obiektach.a istnieje na to jeszcze jakiś inny sposób poza petlą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 A na co Ci to w ogóle? Może znajdzie się inny sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się