geralt100 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Chciałbym wiedzieć jak zrobić, aby celownik był zawsze w odległości 50pxl od bohatera i poruszał się względem obrotu myszki do bohatera (jeśli nie ktoś nie rozumie mogę to powiedzieć jaśniej ;) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 dzieki edit: ale nie oto mi do konca chodzilo ;P celownik ma być zawsze w odległości 50pxl od bohatera i ma się obracać wokół niego tak jak myszka GML x=mouse_x y=mouse_y w tym przykładzie celownik jest tam gdzie myszka, a ma być w odleglości 50pxl od bohatera, kpw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 W Step playera: GML dir=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); celownik.x=lengthdir_x(50,dir); celownik.y=lengthdir_y(50,dir); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt100 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 nie wychodzi ale co tam, zamyykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 A ja go otwieram. Jak kurde nie wychodzi?! Coś źle robisz. Weź mi to pokaż. Podeślij na PW albo wstaw tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 chyba Platyna: GML cel.x = x+lengthdir_x(50,dir) cel.y = y+lengthdir_y(50,dir) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Aż kurde blaszka, święta prawda! Mój błąd. Nie dodałem x i y przez zapomnienie. Teraz powinno działać =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się