Skocz do zawartości

if soundisplaying.....


OsamodasxD

Rekomendowane odpowiedzi

w stepie kontroli muzyki mam wpisane cos takiego:

GML
if sound_isplaying(dzwiek1)==false then sound_loop(dzwiek2);

 

kod dziala poprawnie, tylko ze pomiedzy dzwiek1 a dzwiek2 robi sie mala przerwa i nic nie slychac mimo ze w plikach tej przerwy nie ma

 

a wiec pytanie brzmi: jak usunac taka przerwe miedzy tymi 2 dzwiekami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

During gameplay, sprites are turned into textures. Textures must be moved to video memory (on the graphics card) before they can be used. When the box Preload texture is checked this happens immediately when the game loads such that there will be no delay during the game. If you have lots of large sprites though that are not used in the beginning you might want to uncheck this option. Game Maker will then swap textures to video memory and back when required.

 

z dźwiękami może być podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...