OsamodasxD Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 w stepie kontroli muzyki mam wpisane cos takiego: GML if sound_isplaying(dzwiek1)==false then sound_loop(dzwiek2); kod dziala poprawnie, tylko ze pomiedzy dzwiek1 a dzwiek2 robi sie mala przerwa i nic nie slychac mimo ze w plikach tej przerwy nie ma a wiec pytanie brzmi: jak usunac taka przerwe miedzy tymi 2 dzwiekami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 During gameplay, sprites are turned into textures. Textures must be moved to video memory (on the graphics card) before they can be used. When the box Preload texture is checked this happens immediately when the game loads such that there will be no delay during the game. If you have lots of large sprites though that are not used in the beginning you might want to uncheck this option. Game Maker will then swap textures to video memory and back when required. z dźwiękami może być podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 heh tylko ze te 2 pliki dzwiekowe w sumie nie waza wiecej niz 400KB i sa wczytywane do pamieci na samym poczatku ;/ musi byc jakis sposob :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 a jaki format maja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsamodasxD Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 mp3 oczywiscie ;p ale to nie powinno miec najmniejszego znaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matyxon Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Jeżeli jestes dostatecznie zdesperowany to możesz spróbować z wavami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się