Skocz do zawartości

Latający przedmiot


mikos121

Rekomendowane odpowiedzi

Przy strzale twórz obiekt ( pocisk ), który ma wyznaczoną prędkość i kierunek i po kolizji z potworem zabijał go.

 

Czyli:

GML
t = instance_create( x, y, o_pocisk );

t.speed = 10;

t.direction = kierunek;

 

Kolizję o_pocisk z potworem chyba umiesz zrobić, prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...