bobo Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Problem polega na tym, że chce aby obj_rakieta2 zmienił sie po np. 10 sek. w obj_rakieta. Myśle nad tym cały dzień prubowałem tyle już tyle rozwiazan zadne nie poskutkowało... Napiszcie jak to zrobic... :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Spróbuj tak: if time>=10*room_speed { instance_create(x,y,obj_rakieta) instance_destroy() } time+=1 Oczywiście to dajesz w Stepie obiektu obj_rakieta2. Pamiętaj, żeby w Create zainicjować time. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Chyba zapomniałęm napisać najważniejszej żeczy obj_rakieta2 tworzy sie po kolizji obj_rakieta z obj_meteroyt teraz gdy wpisałem ten kod od Jakima przy kolizji wyskakuje błąd: if time>=10*room_speed at position 4 unknow variable time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Pamiętaj, żeby w Create zainicjować time Nie zrobiles tego i przez to wyskakuej blad. musisz w create obj_rakieta2 napisac time=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się