Skocz do zawartości

Teksturowane polygony


Makary155

Rekomendowane odpowiedzi

Mam prymitywa rysowanego w ten sposób:

GML
draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip,tex)

for (i=0; i<parts;i+=1)

{

draw_vertex_texture(part.x,part.y,xtex,ytex)

draw_vertex_texture(part.x, room_height,xtex,ytex)

}

draw_primitive_end()

Vertexy układają się w taki zygzag, jeden u góry na igreku instancji part, drugi na samym dole. Co mam wpisać jako xtex i ytex aby tekstura ładnie się powtarzała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...