Makary155 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Mam prymitywa rysowanego w ten sposób: GML draw_primitive_begin_texture(pr_trianglestrip,tex) for (i=0; i<parts;i+=1) { draw_vertex_texture(part.x,part.y,xtex,ytex) draw_vertex_texture(part.x, room_height,xtex,ytex) } draw_primitive_end() Vertexy układają się w taki zygzag, jeden u góry na igreku instancji part, drugi na samym dole. Co mam wpisać jako xtex i ytex aby tekstura ładnie się powtarzała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się