Skocz do zawartości

Zablokowane Pokazywanie hita zależne od moba


Morro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, tym razem mam problem z tym jak obmyślić sprytnie to, żeby dmg się pokazywał tylko taki jaki potwór dostanie. Do teraz miałem dobrze z tym, że obiekt pokazujący brał damage od bohatera, tylko chce dać niektórym mobom jakąś odporność na niektóre ataki np fizyczne. Więc gdybym pozostawił to jak jest to pokazywałoby np 50 dmg a w rzeczywistości mob oberwałby tylko 25. Liczę na waszą pomoc :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co będą tu zaglądać: Dzięki Sausowi zrobiłem tak:

 

skrypt pokazDmg a w nim

GML
o = instance_create(x,y,obiektpokazujacydmg)

o.val = argument0

by to zainicjować przy oberwaniu moba(kolizja):

GML
totalhp=hp

hp-=global.phdmg - round(global.phdmg*20/100) // 20% odporność na fizyczne obrażenia

minushp=totalhp-hp

pokazDmg(minushp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...