Skocz do zawartości

background_exists i sprite_exists


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie działa mi funkcja background_exists i sprite_exists ;/. Zrobiłem background o nazwie backgruond0 i sprite: sprite0 i do obiektu dałem taki kod:

GML
show_message(string(background_exists(sprite0)) + string(background_exists(background0)) + string(sprite_exists(sprite0)) + string(sprite_exists(background0)))

I wyświetliły mi się 4 jedynki, a powinno się wyświetlić 0110. Napiszcie czy wam też nie działa i jak to naprawić?

PS. testowałem to w GM 7 i w GM 8 i nie działa w dwóch ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o bosh... po pierwsze dałeś background_exist(sprite0) i choć jestem kompletnie zalany widzę, że tu coś nie gra, a czy ty? poza tym te funkcje zwracają 0 jeżeli sprite/background nie istnieje i vice versa. Każda od innego, tzn sprite_exists od sprite i także vice versa. TROCHĘ LOGICZNEGO MYŚLENIA I CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...