propaganja Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 @nobody - będzie :] @tytan - myślałem przez chwile o wpakowaniu silnika fizyki ale to raczej nie ma sensu, fajbe by to było jakby można było wskakiwać na skrzynie itp. a teraz już troche za późno, skleiłem bardzo dziki system skakania po platformach i ruchomych skrzyń pod to nie podepne. A zasłananie sie jak rycerza w trine - to samo umie krasnolud ze swoją tarczą, lina jest niepotrzebna, ale moze kiedys dam jakiemus bohaterowi nowemu. @bosu filmiki to już 2 były widać w nich większość misji, dodam pare nowosci i nagram nowy. Do dema jeszcze troche . @gibon zobacze z tym promo, narazie mam 5 kawałków, teoretycznie mógłbym coś podkleić, ale i tak w grze muzyka prezentuje sie lepiej niż jak słucha sie jej na sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 30 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 tym razem coś z innej bajki, 2 screeny z 'komiksu' albo briefingu między misjami: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 31 Lipca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Każdy briefing taki będzie? Bo to raczej żmudna robota. :P Ale trzeba przyznać że ostro to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 może nie przed każdą misją, ale troche będzie tego, a i robota nie aż taka żmudna :) oprócz tego będą jeszcze zwykle animowane przerywniki, pewnie na zmiane z 'komiksami' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 ogolnie sie wkurzylem i zaczalem od nowa robic grafike, tym razem przy urzyciu photoshopa nie sam paint, efekty (postacie i niebo narazie stare) wyglądają mniej więcej tak: na screenie widać też efekt dynamicznych cieni i zmienione światło pochodni tutaj widac depth blur made by psychix, załącza sie w krytycznych sytuacjach a tutaj małe porównanie: old: new: I wydaje mi sie że znam odpowiedź ale na wszedlki wypadek spytam, który rodzaj grafiki lepiej w gierce sie prezentuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No oczywiście, że ten nowy rodzaj grafy jest lepszy :) Blur jest wyśmienity. Gra zapowiada się coraz lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 widzę że z grafą jest nie najgorzej a jak z mechaniką gry? jakieś innowacyjne rozwiązania? pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No, naprawdę lepiej. A efekt dynamicznych cieni od lampy jest prosty, a najbardziej wgniótł mnie w podłogę. Soczyste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Okna jakby dalej nie do końca pasują ale wyglądają o wiele lepiej niz wtedy w shoucie oczywiście . I ciekawe jak teraz animacje wyglądają ... Na 2 screenie nic nie mam do powiedzenia ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 animacji za bardzo nie zmienialem jedynie je troche przyspieszylem, ogolnie dalej wacham sie czy postaci też nie walnąć w takim 'cieniowanym' stylu jak tło, roboty od cholery bo musialbym robic od początlu wszystkie animacje, ale moze jak kiedys bede mial zły dzień to sie za to zabiore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Skoro dużo roboty to nie rób bo i tak nie przyniosło by to pozytywnego efektu za bardzo. Niech postacie się bardziej wyróżniają :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Popieram Egze, myślę że nie warto bo to syzyfowa praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 też puki co popieram ale nie mowie nie, tak samo zmiany 90% spritów na nowe nigdy nie planowałem a sie stało :P swoją drogą jeszcze jeden screen: cienie beczek troche za ciemne, wiem poprawie, ogień też do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Z cieniami gra przeszła na wyższy poziom. Fajny efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Cienie nie są złe ale ogień faktycznie przydało by się zmienić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 jak chcesz to ci zrobie ładny ogień w 3 kolorach czy cuś , oże będzie pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KozakPL Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Hmm...kiedy będzie gra? Wspaniała grafika :] Nie mogę się doczekać :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 @nirwana spoko poradze sobie z ogniem nie martw sie :) i jak dalem wszystko cieniowane to 3 kolorowy ogien by nie pasował, ale nie jeden ogien sie w życiu robiło :D @KozakPL nie mam pojęcia kiedy, nie chce obiecywać, ale chciałbym sie wyrobić z nią w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Nie podoba mi się nowy flago-symbol ze screena o 20:30. To już wersja finalna, czy będziesz to jeszcze zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No te flagi nie pasują zbytnio do otocznia. Za bardzo rzucają się w oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 szkoda ze nie chcesz bo zrobilem juz ogień xD Ale tu wygląda o wiele gorzej bo to gif ... jakby co to gg ;) ale nie narzucam sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 mam jeszcze takie coś, dużo błędów jak narazie ale przed chwilą zacząłem robić, jak coś bardzo rzuca sie w oczy (nie licząc tego jak sie kończy skarpa w lewym górnym rogu i paintowego nieba) to piszcie: acha ten łeb na patyku też oczywiście wymienie @Japan no moge zawsze zmienic flage nic nie stoi na przeszkodzie. Nie podoba Ci sie ogolnie symbol i koncepcja czy sam wyglad? @tytan ogień fajny, ogólnie za duży dużo jak na ten w grze ale zawsze idzie pomniejszyć. Zrobie jakieś swój jak mi sie nie spodoba to zagadam ale mam też pare fajnych trików na rysowanie ognia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Symboliki i koncepcji nie oceniam, chodziło mi tylko o to, że jakoś stylistycznie nie pasuje do stylu postaci. Podobny myk jest z ogrami i liśćmi na drzewie. Wyglądają jak z dwóch różnych bajek wyjęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 no ogry i postacie i niektóre grafiki są ciągle prosto z painta, pozostale typu tekstury kamienie, trawa drzewa skrzynie itp itd są już przephotoshopowane.Ale myśle że zostanie tak że postacie będą cieniowane paintowo a reszta taka jaka widać na screenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Co jak co, ale ogry musisz zostawić. Wyglądają oszałamiająco :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 wprowadzilem nową postać, doppelanger - szary,zmiennokrztałtny typek, możesz przejąć postać i zdolnosci kazdego napotkanego typka. Tutaj robie w wała bandytów w skórze banydty: a tutaj ich robie w wała w orginalnej postaci: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Heh fajny pomysł z tym :) Ten ogień jest poprawiony czy jeszcze nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 a stary, musialem sobie zrobic przerwe w poprawianiu grafik na zrobienie nowej misji i bohatera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Czy w drużynie figuruje ogr na ostatnim screenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 wozjax nie ogr tylko: wprowadzilem nową postać, doppelanger - szary,zmiennokrztałtny typek, możesz przejąć postać i zdolnosci kazdego napotkanego typka. taki szary baran, chodzi jak pająk i dopuki nei zmieni krztaltu w przeciwnika to nie potrafi za dużo, ale samo zmienianie krztałtów daj emu najwięcej możliwości ze wszystkich postaci. można zmieniając 'stroje' jak w hitmanie dostawac sie w miejsca dostepne tylko dla jednego rodzaju przeciwnika, mozna tez w skorze rpzeciwnika atakowac innych ( i jesli nikt nie zauwazy ze atakujesz dalej pozostajesz w jego oczach incognito), mozna wbic sie w skure kundla ktory gdzies tam krąży, bo kto by kundla atakował itp. no i dodatkowo trzeba 'dostarczac mu zwłoki bo sam nie umie zabijac w szarej postaci, i samo kombinowanie z tym daje dużo radości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się