ussnimitz Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Mam taki kod w obj_budowa_koszary w evencie left pressed: GML if mouse_check_button(mb_left) { global.zloto-=1000 } Co zrobić aby za każdym razem odejmowało tyle samo z global.zloto bo odejmuje od 3500 do 6000 global.zloto, bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 mouse_check_button_pressed uzyj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 teraz czasami 3000 a czasami 4000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 mouse_check_released w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 teraz nic nie odejmuje Edit: jednak odejmuje ale teraz jeszcze większy zakres od 3000 do 8000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Ale skoro w evencie Left Pressed to po co jeszcze jeden warunek czy została kliknięta myszka? Nie rozumiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 jak dam samo global.zloto-=1000 to i tak jest to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Zrób event Left Released i tam wrzuć sam kod odejmowania. Odejmie się tylko po puszczeniu myszki. Jeżeli odejmie się więcej niż 1000 to znaczy, że masz kilka obiektów nałożonych na siebie ( jeden pod drugim ) i akcja wykonuje się we wszystkich z nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 create: global.zloto = 10000 step: if mouse_check_button_pressed(mb_left) { var koszt; koszt = 1000 global.zloto-=koszt } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 a co zrobić żeby tworzył się tylko jeden obiekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 GML instance_create(mouse_x,mouse_y,TWOJOBIEKT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 @UP: Dużo to mu nie pomogłeś :) Żeby tylko jeden to daj albo do left pressed, albo left released albo jeszcze inaczej, czyli zrób warunek, którym będziesz sprawdzał, czy akcja została już wykonana ( proste true/false ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ussnimitz Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 dzięki Nobody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się