Skocz do zawartości

Retaliation Hunter: Swear


Purepain

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Retaliation Hunter: Swear | Łowca Zemsty: Przysięga

 

Gatunek: Gra akcji, wzorowana na GTA i Max Payne 2.

 

Strona teamu: http://purestudio.lua.pl/

 

Kilka słów ode mnie:

Retaliation Hunter: Swear to pierwszy projekt niedawno założonego teamu, Pure Studio. Gra jest tworzona w 3D Game Studio. Nie chcemy zdradzać zbyt wiele o głównym bohaterze i jego historii, zostawiając tą możliwość graczom podczas zagłębiania się w świat Łowcy Zemsty. Mimo to zapraszam do zapoznania się z ogólnym zarysem fabuły znajdującym się poniżej.

 

Opis fabularny:

Schyłek XXI wieku, Metropolis City. Od czasu rozpoczęcia się kryzysu gospodarczego, kilkadziesiąt lat wcześniej, niezadowolenie wśród najniższych grup społecznych nieustająco wzrasta. Organizacje przestępcze rozrosły się na ogromną skalę, werbując w swoje szeregi zdesperowanych ludzi szukających sposobu na szybki zarobek. W mieście rzeczywistą władzę sprawują rywalizujące ze sobą gangi i mafie. Po zapadnięciu zmroku, każdy przypadkowo napotkany przechodzień może okazać się zamachowcem, ukrywającym w dłoni nóż, lub lufę pistoletu, gotowym podziurawić swoją ofiarę na sito, jeśli nie pogodzi się ona z utratą zawartości swoich kieszeni.

 

Na ulicach miasta kwitnie handel nielegalnym towarem: od czystego spirytusu, przez THC i haszysz kończąc na najnowszym wynalazku w dziedzinie środków odurzających - tzw. Bloody Vision wprawiającego użytkownika w stan silnego wyostrzenia zmysłów, w którym podobno możliwe jest nawet uchylanie się przed wystrzelonymi kulami.

 

Wszelkie władze zdają się być bezsilne na szerzące się bezprawie. Jedynym stu procentowo bezpiecznym miejscem zdaje się być budynek rządu, otoczony 24 godziny na dobę przez wojskowy kordon, likwidujący każdy podejrzany pojazd, który zbliży się do nich na odległość stu metrów. Policja, mimo licznych starań, jest bezsilna na działania bardzo dobrze zorganizowanej mafii, która dzięki informacjom pochodzącym od licznych wtyk, zna z góry plany działań stróżów prawa.

 

W mieście utworzyła się również inna, neutralna, grupa skupiająca w sobie wolnych strzelców, wykonujących wszystkie najcięższe, zgodne z ich ideałami zlecenia, oczywiście jeżeli tylko proponowana nagroda będzie proporcjonalnie wysoka do ponoszonego przez nich ryzyka. Nazywani przez innych najemnikami, bądź łowcami nagród, stanowią jedyne zagrożenie, którego nawet bossowie mafii nie ośmielają się ignorować.

 

Trzydziestojednoletni Scott Connors, kilkanaście miesięcy temu wykonał swoje pierwsze zlecenie, o którym huczało w całym mieście. Na pierwszych stronach wszystkich ówczesnych gazet, pojawiły się ogromne nagłówki: "CZŁOWIEK PODEJRZEWANY O WSPÓŁPRACĘ Z MAFIą, GINIE W EKSPLOZJI WŁASNEGO SAMOCHODU" lub "WYBUCH C4 NA LONG STREET" bądź też po prostu "JEDEN ŚMIEĆ MNIEJ!". Zniknięcie w dziwnych okolicznościach większości akt tej sprawy i brak jakichkolwiek świadków, pozostawił sprawcę tego zdarzenia nieznanym. Scott od tamtego czasu podejmował wszelkie starania, starając się jak najcelniej uderzyć w serce tamtejszego świata przestępczego. Pytany o motywację swoich działań najczęściej ucinał rozmowę jakąś twardą ripostą. Jak dotąd Scottowi udawało się uchodzić z życiem, ale mafia zaczyna deptać mu po piętach. Jaki będzie finał tej historii?

 

 

 

Autorzy:

Programowanie: PurePain

Fabuła: Makary155, PurePain

Grafika: Damian21/Darlix, PurePain

Muzyka: Van Dressler

 

Screeny:

 

Fotki przedstawiają nasze dotychczasowe osiągnięcia w silniku gry, oprawa wizualna ulegnie całkowitej zmianie, gdy znajdziemy grafików!!!

 

HUD - pasek życia, puls (jego tempo wpływa na szybkość wydzielania adrenaliny), pasek adrenaliny (wykorzystywanej do spowolnienia czasu czyli tzw. bullet-time'u i unikania kul wroga).

http://img509.imageshack.us/img509/4276/76002431.jpg

 

Przechodnie, poruszający się po chodniku (ich trasa oparta jest o waypointy)

http://img31.imageshack.us/img31/6834/40068043.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/5789/20952341.jpg

 

Rozmowa z dowolnym napotkanym przechodniem (głos jest już nagrany)

http://img182.imageshack.us/img182/4533/94721586.jpg

http://img212.imageshack.us/img212/4159/59185738.jpg

 

Przyspieszone tętno i wzrost adrenaliny

http://img195.imageshack.us/img195/3489/26045132.jpg

 

 

Troszkę krwi

http://img357.imageshack.us/img357/8432/26005396.jpg

 

 

Zabawa w snajpera (z glockiem :))

http://img195.imageshack.us/img195/1779/56023161.jpg

 

 

Jak już wcześniej wspomniałem potrzebujemy grafików 2D i 3D. Przydałby się jeszcze dźwiękowiec, nie od pokładów ale od różnych efektów dźwiękowych (np. odgłos włączanego bullet-time'a). Wszystkich chętnych odsyłam na nasze forum - http://www.purestudio.fora.pl/ dział Podania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP Kiedy znajdzie się grafik 2D, wtedy będą też textury. To są screeny prezentujące to co jest zrobione w silniku gry, modele też się zmienią. Nie ma miejsc 100% bezpiecznych więc napisane jest "zdaje się być budynek rządu" nie "jest" ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, gdybym wstawił byle jaką texturę to każdy Egzekutor ;) wystawiłby już nam ocenę (podejrzewam że nie wyższą niż 3). W tym temacie chciałem pokazać, że działamy i że jeśli ktoś jest grafikiem i szuka roboty przy jakimś projekcie, to może zgłosić się do nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest naprawdę dużo napisane. Tą fabułą by można było obdarzyć wszystkie Twoje produkcje a i tak połowa tekstu by została, Egzi.

To ty chyba nie grałeś w moje gry <_< A z resztą twoje mają jeszcze gorszą fabułę.

Anty: Nie tylko po grafice ale po części :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wcześniej wspomniałem potrzebujemy grafików 2D i 3D. Przydałby się jeszcze dźwiękowiec, nie od pokładów ale od różnych efektów dźwiękowych (np. odgłos włączanego bullet-time'a). Wszystkich chętnych odsyłam na nasze forum - http://www.purestudio.fora.pl/ dział Podania.

 

W tym temacie chciałem pokazać, że działamy i że jeśli ktoś jest grafikiem i szuka roboty przy jakimś projekcie, to może zgłosić się do nas.

 

Znalazłbym jeszcze kilka cytatów, ale starczy. Egzekutorze, ta zapowiedź ma na celu znalezienie nam ludzi, którzy zrobią nam właśnie porządne textury, więc nie jęcz że niepotrzebnie wrzucałem zapowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba bedzie dorobic duzo budynkow, nowe postacie, animacje chodzenia, walki itp. otoczenie(drzewa, trawe itd.), srodki transportu(samochody itp.), rozne modele na potrzeby misji, zaprojektowac miasto, zrobic HUDy i wiele innych. Z wszystkim mysle ze sie uporamy ale z teksturami juz nie. Dlatego prosimy o zglaszanie sie chocby tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłbym jeszcze kilka cytatów, ale starczy. Egzekutorze, ta zapowiedź ma na celu znalezienie nam ludzi, którzy zrobią nam właśnie porządne textury, więc nie jęcz że niepotrzebnie wrzucałem zapowiedź.

Od tego równie dobrze mogłeś zapowiedź wstawić na jakąś swoją stronkę i w dziale [grafika] szukać jakiegoś "grafika" i dać link z odwołaniem do strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...