Skocz do zawartości

strzelanie


Bruce

Rekomendowane odpowiedzi

  • Filar Społeczności

Przy strzelaniu stwórz obiekt pocisk, a w zdarzeniu Create wpisz (przy zalozeniu, że obiekt gracza nazywa się postac):

 

direction = postac.direction

 

Po uderzeniu pocisku w ścianę zniknij go, po walnięciu w potwory odbierz im zdrowie itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...