adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Jak zrobic żeby czas alaru sie wyswietał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 jeżeli masz alarm z room_speed i on wynosi 30 to w draw: GML var czas_s,czas; czas_s+=1; if (czas_s==30){czas+=1;} draw_text(0,0,czas); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluks Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Sprubuj tak. Create: GML czas=60 Step GML sleep(1000) czas-=1 To powoduje rze co sekunde odejmuje ci czas W Draw: Ustawiasz koror tekstu(w klockach można w zakładce draw) GML draw_text(view_xview+22,view_yview+4,'czas:'+string(czas)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 nie oto chodziło że mam alarma 1200 klatek i że by pozostałe klatki pokazywało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Pan by się zastanowił nad ortografią i tym że sleep(1000) zatrzymuje grę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianpl Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 zrobie z aralme sobie POŁĄCZONO: MAM JUSZ global.czas/4 i bez alarmu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 draw_text(x,y, string(alarm[0])) raz działa, raz nie, przynajmniej u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 dlatego raz działa raz nie bo w string draw_text(x,y,alarm[0]) tak powinno działać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental! (BoJaTańczyćKce!) Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Dawka, widzę, żeś bardzo początkujący w GMie, oświecę cię więc: liczba (real) - alarm[ 0 ] tekst (string) - string( alarm[ 0 ] ) draw_string( x, y, tekst ) - Tak działa ta funkcja, pogódź się z tym faktem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 no to sobie wpisz to w gamie i daj play... Zobaczymy czy jesteś taki mądry.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental! (BoJaTańczyćKce!) Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Dawka, ja nie tworzę próbą powodzeń i błędów, ja myślę i to jest ta różnica. Nie zadowala cię moja wypowiedź? Poczytaj o alarmach, nawet nie wiesz, jakie one mają wartości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 ty poczytaj o stringach i draw_text :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 od gm7 draw_text sam sobie zmienia reala na stringa, więc może być i tak i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się