Skocz do zawartości

view angle move


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli masz to w draw i chyba tak jest to robisz tak:

Przykład:

GML
draw_text(20,20,string('jakis tam tekst'));

Jest to na wysokości i szerokości 20. Teraz aby to poruszało się za roomem (viewe'm) trzeba zrobić tak:

GML
draw_text(view_xview+20,view_yview+20,string('jakis tam tekst'));

Myślę że pomogłem :jezor:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
draw_sprite_ext( sprite_index , image_index , x , y , image_xscale , image_yscale, direction , -1 ,image_alpha )

_x = lengthdir_x( len ,direction )

_y = lengthdir_y( len, direction )

draw_sprite_ext( weapon_sprite[ bron ] , 0 , x , y , 1 , 1 , direction , -1 ,1 )

draw_sprite( spr_celownik , 0 , mouse_x , mouse_y )

draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_green ); draw_set_halign( fa_center )

xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107

yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1

draw_sprite( spr_panel , 0 , xx , yy )

draw_sprite( weapon_icon[ bron ] , 0 , xx + 55 , yy + 25 )

draw_text( xx + 55 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] )

draw_text( xx + 55 , yy + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] ))

to jest event Draw

a ja chce aby to tutaj było cały czas w jednym miejscu na ekranie

edit:sorki mogli byście usunąć 10 post (przeglądarka świrowała)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
draw_sprite_ext( sprite_index , image_index , x , y , image_xscale , image_yscale, direction , -1 ,image_alpha )

_x = lengthdir_x( len ,direction )

_y = lengthdir_y( len, direction )

draw_sprite_ext( weapon_sprite[ bron ] , 0 , x , y , 1 , 1 , direction , -1 ,1 )

draw_sprite( spr_celownik , 0 , mouse_x , mouse_y )

draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_green ); draw_set_halign( fa_center )

draw_sprite( spr_panel , 0 , xx , yy )

draw_sprite( weapon_icon[ bron ] , 0 , xx + 55 , yy + 25 )

draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 45 , weapon_name[ bron ] )

draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] ))

Nie wiem czy zadziała :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
draw_sprite_ext( sprite_index , image_index , x , y , image_xscale , image_yscale, direction , -1 ,image_alpha )

_x = lengthdir_x( len ,direction )

_y = lengthdir_y( len, direction )

draw_sprite_ext( weapon_sprite[ bron ] , 0 , x , y , 1 , 1 , direction , -1 ,1 )

draw_sprite( spr_celownik , 0 , mouse_x , mouse_y )

draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_green ); draw_set_halign( fa_center )

draw_sprite( spr_panel , 0 , xx , yy )

draw_sprite( weapon_icon[ bron ] , 0 , xx + 55 , yy + 25 )

draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 45 , weapon_name[ bron ] )

draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] ))

Nie wiem czy zadziała :P

nie działa gdyż to:

GML
xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107

yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1

określa położenie sprita

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...