pawelpc Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Jak zrobić aby coś się nie przesuwało z całym viewem? Mam okienko z nazwą broni i gdy obracam viewem to okienko też się obraca. Co z tym zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 może image_angle = - viev_angle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TERROR DRONE Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 x=view_xview y=view_yview // na przesuwanie :P Obracanie tak jak boom Mi dziala (obraca sie) Tylko nie viev_angle tylko view_angle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Chodzi o przykład Pietera6 i przykład zmiana i przeładowanie broni Marka.S. Okienko z wybraną bronią gdzieś powędrowało zamiast być w prawym górnym rogu viewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 zawsze to przekręcam... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Jeżeli masz to w draw i chyba tak jest to robisz tak: Przykład: GML draw_text(20,20,string('jakis tam tekst')); Jest to na wysokości i szerokości 20. Teraz aby to poruszało się za roomem (viewe'm) trzeba zrobić tak: GML draw_text(view_xview+20,view_yview+20,string('jakis tam tekst')); Myślę że pomogłem :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 mówiłem o przekręcaniu view z viev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Dawka83 po namyśle stwierdzam że nie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 GML xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 1024 // Te wartosci zależą od tego jaką masz rozdzielczość ekranu yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +768 draw_sprite( obrazek , 0 , xx , yy ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 GML draw_sprite_ext( sprite_index , image_index , x , y , image_xscale , image_yscale, direction , -1 ,image_alpha ) _x = lengthdir_x( len ,direction ) _y = lengthdir_y( len, direction ) draw_sprite_ext( weapon_sprite[ bron ] , 0 , x , y , 1 , 1 , direction , -1 ,1 ) draw_sprite( spr_celownik , 0 , mouse_x , mouse_y ) draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_green ); draw_set_halign( fa_center ) xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1 draw_sprite( spr_panel , 0 , xx , yy ) draw_sprite( weapon_icon[ bron ] , 0 , xx + 55 , yy + 25 ) draw_text( xx + 55 , yy + 45 , weapon_name[ bron ] ) draw_text( xx + 55 , yy + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] )) to jest event Draw a ja chce aby to tutaj było cały czas w jednym miejscu na ekranie edit:sorki mogli byście usunąć 10 post (przeglądarka świrowała) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 GML draw_sprite_ext( sprite_index , image_index , x , y , image_xscale , image_yscale, direction , -1 ,image_alpha ) _x = lengthdir_x( len ,direction ) _y = lengthdir_y( len, direction ) draw_sprite_ext( weapon_sprite[ bron ] , 0 , x , y , 1 , 1 , direction , -1 ,1 ) draw_sprite( spr_celownik , 0 , mouse_x , mouse_y ) draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_green ); draw_set_halign( fa_center ) draw_sprite( spr_panel , 0 , xx , yy ) draw_sprite( weapon_icon[ bron ] , 0 , xx + 55 , yy + 25 ) draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 45 , weapon_name[ bron ] ) draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] )) Nie wiem czy zadziała :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 GML draw_sprite_ext( sprite_index , image_index , x , y , image_xscale , image_yscale, direction , -1 ,image_alpha ) _x = lengthdir_x( len ,direction ) _y = lengthdir_y( len, direction ) draw_sprite_ext( weapon_sprite[ bron ] , 0 , x , y , 1 , 1 , direction , -1 ,1 ) draw_sprite( spr_celownik , 0 , mouse_x , mouse_y ) draw_set_font( font0 ); draw_set_color( c_green ); draw_set_halign( fa_center ) draw_sprite( spr_panel , 0 , xx , yy ) draw_sprite( weapon_icon[ bron ] , 0 , xx + 55 , yy + 25 ) draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 45 , weapon_name[ bron ] ) draw_text( view_xview + 55 , view_yview + 65 , string( ammo_wmagazynku[ bron ] ) + '/' + string( ammo_zapasowe[ bron ] )) Nie wiem czy zadziała :P nie działa gdyż to: GML xx = view_xview[ 0 ] + view_wport[ 0 ] - 107 yy = view_yview[ 0 ] + view_yport[ 0 ] +1 określa położenie sprita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpc Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Nikt mi nie odpowie? A jeszcze jedno pytanie jak mam użyty przykład zmiany konfiguracji klawiszy co zrobić aby chłopek nie kręcił się w kółko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się