Mucco Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Elo :jezor: Mam 3 pytania: - jak stworzyć KAMERĘ do gry, która będzie się poruszała z opóźnieniem (będzie to kamera w grze 3D)? - jak tworzyć mapy *.map i jak je później wstawić do gry? - poszukuję jakiegoś dobrego przykładu do gry 3D :) Pozdr, Mucco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 1.Zamiast aktualizować zmienne co stepa aktualizować w alarmach np. co 4 stepy 2.Potrzebujesz DLLa 3.W moim upku jest źródło mojej gry na WFM Kargula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 W Blenderze można robić mapy *.map. Poza tym ja też mam przykład gry 3D: TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 1.Zamiast aktualizować zmienne co stepa aktualizować w alarmach np. co 4 stepy 2.Potrzebujesz DLLa 3.W moim upku jest źródło mojej gry na WFM Kargula 1. A nie da się prościej? Chodzi mi o to, że jak np. poruszę myszką, to żeby kamera nie chodziła idealnie z tą myszką, lecz żeby była trochę spowolniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 Liby są dla n00bów.Lepiej napisać własne skrypty np.d3d_draw_line: d3d_primitive_begin(pr_linestrip) d3d_vertex(argument0,argument1,argument2) d3d_vertex(argument3,argument4,argument5) d3d_primitive_end() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mucco Opublikowano 2 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Liby są dla n00bów.Lepiej napisać własne skrypty np.d3d_draw_line: d3d_primitive_begin(pr_linestrip) d3d_vertex(argument0,argument1,argument2) d3d_vertex(argument3,argument4,argument5) d3d_primitive_end() Gdzie to dać? I do którego pytania się to odnosi? :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 1. Do Draw Event. 2. Chodzi mu o moje klocki do 3D. Przecież każdy można przetłumaczyć na GML. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się