art22pl Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Tytuł:Za Mieczem Gatunek:(RPG) Opis: Wprowadzenie - "Nasz bohater dostaje tajemniczą misję w której wypływa na pomoc sąsiadom , podczas wojny . Niestety statek został zaatakowany przez wrogów . Nasz bohater przeżył katastrofę jako jedyny , niestety nic nie pamięta . Jedyne szczęście to to, że wylądował na bezpiecznej wyspie która nie jest zagrożona ze strony wojny , lecz problemy są wszędzie a tajemnicza osoba postanawia dowiedzieć się kim jest ." w grze zobaczymy kilka rodzai broni , łuki , kusze , topór czy miecz . Autorzy:Art22pl, grywamy.w8w Programowanie: Art22pl . Fabuła: Art22pl. Grafika: Art22pl, AdeZ . Muzyka: Art22pl, darmowe dźwięki . Screeny: (bardzo stare !! za miesiąc nowe) http://www.gmclan.org/up5287_5_bt2.html http://www.gmclan.org/up5287_5_bt3.html http://www.gmclan.org/up5287_5_s1.html http://www.gmclan.org/up5287_5_bt4.html Strona projektu : Zamieczem.za.pl Gra jest tworzona już 2 lata - z powodu wielu zmian , braku czasu . Ale im później tym lepiej :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Fajnie się zapowiada :) Grafika nie jest taka zła chociaż do poprawy. Po screenach widać, że kopia Gothica. Fabuła też nawet .... +4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickel Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Gra zapowiada się super :thumbsup: dam -5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 a to robisz na domyślnym 3D GMa? I ile teraz max FPS masz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Bardzo fajna grafika :D Gdy patrzę na te screeny wyobrażam sobie tajemniczy i zachęcający klimat... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 no ale ten potok słów w opisie nie wróży niczego dobrego w kwestiach fabularnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Łee. Czytając tytuł i spoglądając na pierwszego screena myślałem, że ktoś w końcu podjął się robienia gry na podobnych zasadach walki co w Die By The Sword. Głupia fabuła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 ja tylko martwie sie o FPSy , i radze przejść na ultimate3D bo dobrze ci idzie w 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 tak grę robię już 3mies fps 60-45 skacze udało mi się tak zoptymalizować ;) z tego jestem zadowolony a i tyle przy widoku na full a co do fabuły jeszcze dokładnie nie wiem jaka będzie musiałem coś napisać :jezor: gm jest dobrym programem ja używam 6.1 nie chcę zmieniać silnika bo na razie nie widzę potrzeby edit : i co do fabuły będą 2 możliwości na razie nie piszę jakie .. ale po skończeniu gry nie wróci do menu i koniec tylko gramy normalnie dalej (życie w starych czasach czyli pracujemy i pomagamy innym) oczywiście napisy końcowe się pokażą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 ale i tak polecam ci zajzeć tu : http://ultimate3d.org/ Zobacz sam jaką grafe proponuje ten dll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ja jednak radzę w grze używać interpunkcji :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Mark się nie popisał przy 3d popełnił parę błędów zwłaszcza jeśli chodzi o teksturowanie obiektów wbudowanych i światło ale może zadziała nie wiem ,masz może ci się przyda. https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=17348&hl= - taki prosty shader Wystarczy wyłączyć tam gdzie masz d3d_set_lighting() z false na true i wrzucić obiekt obj_d3d_light na level powinno poprawić efekt wizualny ale pewności nie ma na 100% że na wszystkich obiektach zadziała tak jak powinien a jak nie chcesz cienia w jakimś obiekcie to w draw (danego obiektu) dajesz pomiędzy d3d_set_lighting(false) kod z draw d3d_set_lighting(true) Gra zapowiada się ciekawię choć to początek, popracuj na fabułą bo jak na razie nie zbyt szczegółowa no i czekam na demo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 art22pl: Jeżeli wyjdzie ci z tego solidna produkcja to błagam cię, zatrudnij kogokolwiek, żeby ci pisał teksty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Bullshit! To nie jest gra robiona w gm. Game maker nie uciagnie takiego modelu postaci. Jaki to model? Low-poly czy high-poly? Nie wieze w to... a jak zrobiles wskaznik FPS? bo wbudowany w gm ma max 30fps a Twoj zapewne 60. Wrzuc demko. Widocznie ja sie myle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 wbudowany w gm ma max 30fps Bullshit! Widocznie ja sie myle. No właśnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 To jak zmienic na powyzej 30?:) A i pytanie jedno mam :P Jak zrobiles kolizje wczytywanego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 zmieniasz room speed na 60 i gotowe. a kolizje zapewne zrobil na zasadzie bounding boxow, najprostrza optymalna metoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Sorry ze tak nie w temacie ale gdzie moge sie metody bounding box nauczyc?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Sorry ze tak nie w temacie ale gdzie moge sie metody bounding box nauczyc? :)<offtop>W domu.</offtop> A co do gry, dobra jes,tylko mi się nie podoba to costam = costam.Możesz dodać tak jak Xarfron mówił cieniowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 ale co jak co, trawka (krzaczki?) mnie zabiła xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 osełka mają za grube deski , teksturowanie najlepiej przestawić w edytorze na cubic i powinno ładniej wyglądać . Ale nie wiem czy tak mozna zrobić w zwyklym GM . Tu pare screenow z tego projektu co ja robiłem : http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3378 http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3344 http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3168 http://www.gamedev.pl/screens.php?x=view&id=3220 Ładne efekty ognia/wody , jak chce się działać na low-poly to dobre jest , ale jak wyzej do juz kiepsko . PS.Mi ultimate 3D wczytało nawet model z 5k poly . Ale oczywiście nie opłacało się z niego korzystać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 hm.. wszystkie modele zajmują ok 10mb , model postaci (głowa) jest high-poly a co do błędów mam Mozilla Firefox więc nie wiem o co wam chodzi a w grze sprawdzam Wordem . a żeby nie było coś o FPS kartę mam 256mb nv 7300 GT , procek 2,4 x2 , 2gb ram jak na razie na full chodzi (po co silnik wystarczy dobra optymalizacja nad którą pracowałem już miesiąc i nadal pracuję ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Za mieczem 3D 1. Fabuła me jedno zdanie. "bohater traci przytomność i budzi się na małej wyspie która jest atakowana przez bandytów postanawia im pomóc" Postanawia pomóc bandytom atakować wyspę czy pomóc atakowanym wyspiarzom bronic się przed bandytami? 2. Grafika nie powala, ale nie jest źle. Nawet całkiem, całkiem. http://www.gmclan.org/uploader/5287/bt3.jpg Tylko nie widziałem, żeby trawa w naturze rosła w równych krzaczkach i odstępach. To jedyne co mogę powiedzieć na podstawie tej "Zapowiedzi". Mało nieprawdaż? Oceniam na: Nie oceniam ze względu na minimalizm w opisie gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Czy czerwony kolor nie jest zarezerwowany tylko dla adminów i modów? Może lepiej używaj w swoich ocenach zielonego, czy niebieskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Czy czerwony kolor nie jest zarezerwowany tylko dla adminów i modów? Może lepiej używaj w swoich ocenach zielonego, czy niebieskiego. Nic mi o tym nie wiadomo i nie pamiętam czy było o tym coś w regulaminie (owszem, cały czytałem). Sprawdzę raz jeszcze i jeśli tak to dobrze, zmienię kolor na inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nawet jakby nie, to dość myląco to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jypy Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nawet jakby nie, to dość myląco to wygląda. W regulaminie nie ma nic a propo kolorów. Podkreślam to co najważniejsze, żeby dać ogólny zarys gdyby komuś nie chciało się czytać całej oceny. Tyle w tym temacie bo nie wnosimy nic nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 AntY co ty gadasz lol ... jak czerwony kolor miałby być dla kogoś zarezerwowany to dla nauczycieli :(. A o grze nie wiem co myśleć, za mało tego wszystkiego i wątpie żebyś to ukończył. Ale powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Czerwca 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Na bardzo wielu popularnych forach tak jest, ale ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art22pl Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Za mieczem 3D 1. Fabuła me jedno zdanie. "bohater traci przytomność i budzi się na małej wyspie która jest atakowana przez bandytów postanawia im pomóc" Postanawia pomóc bandytom atakować wyspę czy pomóc atakowanym wyspiarzom bronic się przed bandytami? 2. Grafika nie powala, ale nie jest źle. Nawet całkiem, całkiem. http://www.gmclan.org/uploader/5287/bt3.jpg Tylko nie widziałem, żeby trawa w naturze rosła w równych krzaczkach i odstępach. To jedyne co mogę powiedzieć na podstawie tej "Zapowiedzi". Mało nieprawdaż? Oceniam na: Nie oceniam ze względu na minimalizm w opisie gry. Ciekawe nie widać co napisałem trudno co do 1 napisałem tak ponieważ masz wybór !!! zostać bandytą lub bohaterem co do 2 to tylko na test tak ustawiłem . (Zmienię opis jak napisałem ''może ulec zmianie'' czyli na 70% ale wybór zostanie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się