Sev69 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam! :bye1: Robię miniguna do mojej gry i nie wiem jak zrobić opóźnienie wystrzału,wiecie o co chodzi że najpierw się chwile obraca a potem wypluwa grad kul.Próbowałem z alarmami ale mi nie wyszło , szukałem na forum podobnego tematu i też mi się nie udało,pliz respond. :( P.S. Nie mam wersji pro edyszyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 GML (Create) force=0 // sila rotacji force_rate=0.005 // przyspieszenie rotacji</span> GML (Step) if(mouse_check_button(mb_left)) // jesli trzymamy LPM force+=force_rate // to zwiekszamy rotacje else // jesli zas nie force-=force_rate*3 // to zmniejszamy trzykrotnie rotacje // granica sily od 0 do 1 if(force<0)force=0 if(force>1)force=1 if(force=1) // jesli sila jest rowna 1 { <strzela> // to strzelamy pociskami } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Kod image_angle odpowiada za obracanie sie , wiec zwiekszaj go co step. Co do pociskow to uzyj alarmow create : alarm[0]=0 Pozniej gdzie tam chcesz stawiasz kodzik : alarm[0]=1 i kod na tworzenie roznych ilosc strzalow :) Mysle ze pomoglem , pisalem z glowy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sev69 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Dzięki PsichiX,kod zadziałał w 100% :D .Tylko powiedzcie mi teraz jak zrobić aby gostek chodził z nim wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 chodził z nim wolniejco masz na myśli? Chodzi Ci, ze jeśli podniesie broń to chodzi z nią wolniej? jeśli tak podaj nam swój kod na poruszanie, w końcu musimy mieć się do czego dostosować :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sev69 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Step GML if ( keyboard_check (vk_up) ) ruch(0,-2); else if ( keyboard_check (vk_down) ) ruch(0,2); if ( keyboard_check (vk_left) ) ruch(-2,0); else if ( keyboard_check (vk_right) ) ruch(2,0); ruch(script) GML if ( place_free ( x + argument0 , y + argument1 ) ) { x += argument0; y += argument1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 LOL musisz zmniejszyć wartość ruch(0,-2);. Nie napisałeś kiedy ma się zmieniać ta prędkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sev69 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 O co ci chodzi?Ma się zmieniać jak podniesie bron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 to jaki masz ten kod na podnoszenie broni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sev69 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Broń to oddzielny obiekt po zderzeniu z inną po prostu się zamienia. Ok już nie trzeba pomagać,sam sobie poradziłem. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi