Skocz do zawartości

Zablokowane Minigun


Sev69

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! :bye1:

Robię miniguna do mojej gry i nie wiem jak zrobić opóźnienie wystrzału,wiecie o co chodzi że najpierw się chwile obraca a potem wypluwa grad kul.Próbowałem z alarmami ale mi nie wyszło , szukałem na forum podobnego tematu i też mi się nie udało,pliz respond. :(

 

P.S.

Nie mam wersji pro edyszyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML (Create)
force=0 // sila rotacji

force_rate=0.005 // przyspieszenie rotacji</span>

GML (Step)
if(mouse_check_button(mb_left)) // jesli trzymamy LPM

force+=force_rate // to zwiekszamy rotacje

else // jesli zas nie

force-=force_rate*3 // to zmniejszamy trzykrotnie rotacje

// granica sily od 0 do 1

if(force<0)force=0

if(force>1)force=1

 

if(force=1) // jesli sila jest rowna 1

{

<strzela> // to strzelamy pociskami

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Step

GML
if ( keyboard_check (vk_up) ) ruch(0,-2);

else if ( keyboard_check (vk_down) ) ruch(0,2);

if ( keyboard_check (vk_left) ) ruch(-2,0);

else if ( keyboard_check (vk_right) ) ruch(2,0);

 

ruch(script)

GML
if ( place_free ( x + argument0 , y + argument1 ) )

{

x += argument0;

y += argument1;

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...