LoRd DaVeR Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Nie wiedziałem jaki temat napisać, ale dobra do sedna chce zrobić żeby jak nacisne jakisz klawisz np.1 to kursor sie zmienia w inny obiekt np. Mam miecz i naciskam 1 miecz zmienia sie w tasak. Nie chce żeby sprite sie zmienił. Tylko żeby zmienił sie obiekt który jest sterowany przez myszke nie wiem jak to wytłumaczyć jaśniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HrabiaDrako Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 No to chyba jest taka opcja change sprite czy cos takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 instance_destroy, instance_create? Alles. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 póki jest ten temat to dziękuje i teraz jak zrobić jakąś część obrazu nie widzialną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Viewy ? Nie rozumiem pytanka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 no bo obrazek jest prostokątem lub kwadratem i chce żeby np. nie było widać tła widać czyli kolor czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 On chyba ma na myśli transparent. Wystarczy to nacisnąć i piksel w lewym-dolnym rogu sprita zostanie uznany jako tło. O to Ci biega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżamper Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Jemu chodzi o przezroczystość. Zaznacz w spritcie "Transparent". Wtedy kolor piksela, który jest w lewym dolnym rogu, będzie przezroczysty. EDIT: Grr :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 dobra dzięki znaczy to że powiedziałeś lewy dolny róg bo miałem tam białe nie czarne thx ostatnia chyba rzecz na ten tydzień jak zrobić animacje phniecia miecza i żeby zostawił ślad na jakiś czas na plansze(dobrze przeliterowałem?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Gra top-down i ma ślad zostać na "podłodze"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 tworzysz obiekt ślad przy cięciu i ustawiasz mu w create alarm[0] = 10 a na event alarm0 instance_destroy i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 zrobiłem ślad i dałem mu sprita w create dałem alarm[0] number of step 0 i bez relative potem zrobiłem event alarm 0 tam dałem instance_destroy() potem dałem w mieczu event lewy przycisk i code ale co wpisać w kodzie ? create_(obj)(miecz1)??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 instance_create(x,y,obj_slad) I zwiększ liczbę stepów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 jak zrobić animacje phniecia miecza czy ktoś powie mi jak to zrobić mam zrobić to change sprite? czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Instrukcja dla ckm'ów :P 1.stwórz obiekt 'o_slad' 2.nadaj mu sprite. 2. o_slad create GML alarm[0] = 10 3. o_slad alarm0 GML instance_destroy() 4. o_hero lpm GML instance_create(x,y,o_slad) I chyba wszystko jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się