Skocz do zawartości

Orzeł? Reszka? co wypadnie?


gothicner

Rekomendowane odpowiedzi

Po kręceniu:

GMLsprite_index=choose(sprite_orzel,sprite_reszka)

 

Najprostszy sposób.

 

 

cóż. Nie do końca. Wygląda to tak: moneta sie zatrzymóje i zmienia sprite'a co chwile orzeł, reszka, orzeł... a ja chce żeby po zatrzymaniu zmienił ię losowo albo w orła albo w reszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli inaczej mówiąc:

animacja w której jest jedno i drugie.

 

GML (create)
image_speed = 0.5(przykładowo)

alarm[0] = ileśtam

 

GML (alarm0)
image_speed = 0

image_number = random(1)

I w ten sposób wybrało losowego sprite.

 

Możesz jeszcze na końcu alarm[0] dopisać:

 

GML
if image_number = 0

{

wypadła reszka(jeżeli reszka jest na pierwszym obrazku)

}

else

{

wypadł orzeł(jeżeli oczywiście orzeł jest na drugim)

}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...