gothicner Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Witam! Che zrobić do mojej gry mini gre orzeł i reszka. Klikam na moneteona podskakuje, ma animacje kręcenia/rotacji i spada po czym zmienia sprite'a na orła lub rszkę- jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 strona = choose("orzel","reszka") if strona = "orzel" { //akcja jak orzeł wypadł } if strona = "reszka" { // i ta druga akcja } co prawda niepoukładane, ale powinno Ci wystarczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Po kręceniu: GML sprite_index=choose(sprite_orzel,sprite_reszka) Najprostszy sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 wzoruj się na tym: https://gmclan.org/up1558_11_kosci.html ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Po kręceniu: GMLsprite_index=choose(sprite_orzel,sprite_reszka) Najprostszy sposób. cóż. Nie do końca. Wygląda to tak: moneta sie zatrzymóje i zmienia sprite'a co chwile orzeł, reszka, orzeł... a ja chce żeby po zatrzymaniu zmienił ię losowo albo w orła albo w reszkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 odtwarzaj animację kręcenia się monety przez jakiś czas (alarm), dopiero potem losuj sprita. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gothicner Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 a jak zrobić to "losowanie" sprite'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Już to pisałem GML sprite_index=choose(sprite_orzel,sprite_reszka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 czyli inaczej mówiąc: animacja w której jest jedno i drugie. GML (create) image_speed = 0.5(przykładowo) alarm[0] = ileśtam GML (alarm0) image_speed = 0 image_number = random(1) I w ten sposób wybrało losowego sprite. Możesz jeszcze na końcu alarm[0] dopisać: GML if image_number = 0 { wypadła reszka(jeżeli reszka jest na pierwszym obrazku) } else { wypadł orzeł(jeżeli oczywiście orzeł jest na drugim) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się