47xxxxxxxx Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 W internetowych ? :boxed: Bo w narmalnych nie znajdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 wiem wiem w internetowych sobie właśnie szperam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Zawsze służę pomocą :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Dzięki ale ktoś wie jak zrobić czat?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fervi (Skovv) Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Z0MG http://wiki.yoyogames.com/images/6/6c/Tuto...multiplayer.zip W przykładzie dla GM 5.3, który dziwnym trafem działa na 5.0 :P jest przykład chatu Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 fervi dzięki następne pytanie rozwiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 fervi dzięki następne pytanie rozwiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Przydał by ci się także system logowania i rejestracji. Niestety mi też :( Czy ktoś zna jakiś przykład? Także potrzebuję :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Nom przydał by sie bo tak to by wszystko będzie się resetowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Czy to problem zapisać sobie kilka danych do pliku lub bazy danych a przy logowaniu się odczytać je z powrotem? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 ale JAK to zrobić takie jest to pytanie... :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Jesli zna sie podstawy 39dll to to proste. Ale jak ktos nie zna to juz gorzej. Logowanie : [Całe dane w plikach .ini] [ Odczytywanie Graczy przez serwer ] [ Scr: sPlayerFileCheck ] //argument[0] = plik ini z zapisami playerow; //argument[1] = sekcja w pliku ini //argument[2] = login podany przez gacza //argument[3] = haslo podane przez gracza if !(file_exists(argument[0])) { return -1; } else { var _check; _check = ini_open(argument[0]); if !( ini_section_exists(argument[1] )) { return 0; } else { var _login, _password; _login = ini_read_string(argument[1],'Login','0'); _password = ini_read_string(argument[1],'Haslo','0'); if ( _login == argument[2] and _password == argument[3] ) { return 1; } else { return -2; } } } ini_close(); //return -2 gdy gracz podal zle dane //return -1 gdy plik na serverze nie istnieje //return 0 gdy gracz podal nieistniejaca sekcje //return 1 gdy wszystko sie zgadza [ Logowanie przez clienta ] login = get_string('Podaj login',''); password = get_string('Podaj haslo',''); if ( login != '' and password != '' ) { clearbuffer(); writestring(global.name,true); writestring(login,true); writestring(password,true); sendmessage(global.c); room_goto_next(); break; } else { if ( login == '' and password == '') { game_end(); } } [ i jeszcze sprawdzanie czy gracz istnieje itp ] receivemessage(cs); name = readstring(); login = readstring(); password = readstring(); var _checkData; _checkData = sPlayerFileCheck('Players.ini',login,login,password) if ( _checkData != 1) { exit; } mam nadzieje ze nic nie pominełem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trilek Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 OOO dzięki hunter fajny gość z ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się