kubal09 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jak zrobić rysowanie - ty masz kursor jak tam przyciśniesz to robi się kreska i ludzik może po niej chodzić. Proszę o pomoc Kubal09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LoRd DaVeR Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 robisz obiekt kulka dajesz event lewy i musisz dać w skrypcie coś typu draw_sprite(kulka) { x=mouse_x; y=mouse_y; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 @UP: Co ty gadasz? o.O Najlepiej twórz obiekty, po których można chodzić. Żeby to zrobić sprawdź, czy w obrębie kilku pikseli od myszki nie ma tego obiektu ( zapobieganie tworzenia kilku w jednym miejscu ) i wtedy go twórz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boom Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 czekajta! Jemu chyba chodzi o tworzenie sprita z surface i ustawianie go jako sprita obiektu plansza. Ja osobiście się na tym nie wyznaje ale może ktoś tu mógłby zasugerować jakąś metodę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 hmm... dajesz w object objGround: Create: surf = surface_create(room_width,room_height) xx = 0 yy = 0 xxx = 0 yyy = 0 Mouse Left Pressed: xx = mouse_x yy = mouse_y Mouse Left: xxx = mouse_x yyy = mouse_x Draw: if mouse_check(mb_left) { surface_set_target(surf) draw_line(xx,yy,xxx,yyy) surface_reset_target() } draw_surface(surf,0,0) Keyboard <P>: mask_index = sprite_create_from_surface(surf,0,0,room_width,room_height,true,true,false,true, 0,0) Dzięki dla Wezyra, bo mi powiedział jak zrobić sprita z surfa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 mask_index = sprite_create_from_surface(surf,0,0,room_width,room_height,true,true,false,true,0,0) O.o Panie, jak room będzie większy niż pojemność wolnego miejsca karty graficznej to on sie w pompke pocałuje a nie sprajta zrobi :0 tu potrzeba podzielić room na sektory i aktualizować tylko dany sektor w którym zachodzi akcja, oczywiście jeden surface główny o rozmiarze pojedynczego sektora, a nie że dla każdego sektora, bo to sie będzie mijać z celem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się