Skocz do zawartości

Rysowanie


kubal09

Rekomendowane odpowiedzi

hmm...

dajesz w object objGround:

Create:

surf = surface_create(room_width,room_height)

xx = 0

yy = 0

xxx = 0

yyy = 0

Mouse Left Pressed:

xx = mouse_x

yy = mouse_y

Mouse Left:

xxx = mouse_x

yyy = mouse_x

Draw:

if mouse_check(mb_left)

{

surface_set_target(surf)

draw_line(xx,yy,xxx,yyy)

surface_reset_target()

}

draw_surface(surf,0,0)

Keyboard <P>:

mask_index = sprite_create_from_surface(surf,0,0,room_width,room_height,true,true,false,true,

0,0)

 

Dzięki dla Wezyra, bo mi powiedział jak zrobić sprita z surfa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mask_index = sprite_create_from_surface(surf,0,0,room_width,room_height,true,true,false,true,0,0)

O.o

Panie, jak room będzie większy niż pojemność wolnego miejsca karty graficznej to on sie w pompke pocałuje a nie sprajta zrobi :0 tu potrzeba podzielić room na sektory i aktualizować tylko dany sektor w którym zachodzi akcja, oczywiście jeden surface główny o rozmiarze pojedynczego sektora, a nie że dla każdego sektora, bo to sie będzie mijać z celem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...