tmklpa Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Siemka, jestem początkującym nie wiem gdzie się zmniejsza czułość myszki jak w ogóle się tu zmniejsza bo wziąłem to z netu. //kamera i wyswietlanie grafiki 3D d3d_set_projection(x,y,z3+z1, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),z1+z2+z3,0,0,1); draw_set_alpha(1); draw_set_color(c_white); d3d_draw_floor(0,0,pod,640,480,pod,background_get_texture(podloga),24,18); d3d_draw_floor(0,0,suf,640,480,suf,background_get_texture(sufit),16,12);[code] //poruszanie myszka [code]direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/250 window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2); window_set_cursor=cr_none Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 1. kod - łatwiej się czyta. 2. Może weź się za prostsze rzeczy? 3. Zapewne znajduje się to w: //poruszanie myszka direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/250 window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2); window_set_cursor=cr_none Sam nie umiem tego zrobić, ale metodą prób i błędów napewno byś do tego doszedł. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmklpa Opublikowano 24 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 (edytowane) No to daj cos prostszego bo nic nie znam a co znalazłem to to. I cos jeszcze w GM może ktoś mi pomóc bo Jak robie score to jak np. dotknie jakiś obiekt to punkty przychodzą ale puźniej u wszystkich innych jak się dotknie to już nie dają punkty :crying: 4 sprawy: - Poprawna pisownia. - Poprawne nazywanie tematów. - Estetyka postów. - Zakładanie tematów w odpowiednich działach. Brak poprawy = warn. //Tymon Edytowane 25 Lutego 2006 przez tmklpa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Odpowiadałem Ci już na to pytanie :). https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1807# Jednak powtórzę. Robisz tak: direction+=((window_get_width()/2)-window_mouse_get_x())*X; W miejsce X wpisujesz szybkość. 1 - normalna, 0.5 - dwa razy wolniejsza, 2 - dwa razy szybsza. Przykładowo możesz dać 0.8: direction+=((window_get_width()/2)-window_mouse_get_x())*0.8; Co do szybkości myszki do góry i na dół: z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/Y Na końcu masz Y. Tutaj im większą dasz liczbę, tym wolniej będzie chodziła myszkę do góry i do dołu, np. jeśli dasz 360, myszka będzie się ślimaczyć, jeśli 180 - będzie pędzić w zawrotnym tempie: z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/180 Nie bierz się za gry 3D, jeśli nie rozumiesz składni/prostej matematyki lub masz problemy z logicznym myśleniem (tak jak ja :P). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się