tmklpa Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Siemka, jestem początkującym nie wiem gdzie się zmniejsza czułość myszki jak w ogóle się tu zmniejsza bo wziąłem to z netu. //kamera i wyswietlanie grafiki 3D d3d_set_projection(x,y,z3+z1, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),z1+z2+z3,0,0,1); draw_set_alpha(1); draw_set_color(c_white); d3d_draw_floor(0,0,pod,640,480,pod,background_get_texture(podloga),24,18); d3d_draw_floor(0,0,suf,640,480,suf,background_get_texture(sufit),16,12);[code] //poruszanie myszka [code]direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/250 window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2); window_set_cursor=cr_none Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomalas Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 1. kod - łatwiej się czyta. 2. Może weź się za prostsze rzeczy? 3. Zapewne znajduje się to w: //poruszanie myszka direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/250 window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2); window_set_cursor=cr_none Sam nie umiem tego zrobić, ale metodą prób i błędów napewno byś do tego doszedł. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...