Kargul Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Witam. Otóż mam button. I chcę aby jak go się nacisnęło wyskakiwało okienko. I tam pisze: Hasło: Tu jest pole tekstowe i przycisk OK I chcę aby niezależnie co się wpisało było show_message: Błędne hasło A jak się wpisze np. 93013 to ci się wyświetla show_message: Witamy! I cie przenosi do następnego roomu. I chcę aby takich opcji "haseł" było kilka. Np. wyświetla się to okienko jak wpiszesz: kupa masło noc itd... Pozdro :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Create: GML haslo = get_string('Podaj hasło:','') if haslo = 'kupa' or haslo = 'maslo' or haslo = 'noc' { show_message('Witamy'); room_goto_next(); } else show_message('Błędne hasło'); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 [ Create ] haslo[0] = '93013'; [ Click LPM ] pass = get_string('Podaj haslo',''); if (pass == haslo[0]) { show_message('Witamy!'); //inne akcje } @Edit: Ehh up szybszy :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Z tym, że sposób Huntera lepszy, gdyby tylko coś zmienić :) GML pass[0] = '93013'; pass[1] = 'noc'; pass[2] = 'kupa'; pass[3] = 'maslo'; ilosc = 4; zalogowany = false; GML haslo = get_string( "Podaj haslo", "" ); for( i = 0; i < ilosc; i += 1 ) if( haslo == pass ) { zalogowany = true; break; } if( zalogowany ) show_message( "Witamy" ); else show_message( "Błędne hasło" ); Przy większej ilości haseł ten sposób jest lepszy, bo nie musisz ciągle pisać if haslo == "lol" or haslo =="asdf" itd. Wystarczy do tablicy dodać następne hasło i zmienić zmienną ilość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 zakładam, że chodzi Ci o wybór leveli poprzez hasła. Tablica ponumerowana od 1 do 4 by łatwiej Ci było przypisywać hasła a nie bawić się w 0 (zera). GML pass[1] = '93013'; pass[2] = 'noc'; pass[3] = 'kupa'; pass[4] = 'maslo'; haslo = get_string( "Podaj haslo", "" ); switch haslo { case pass[1]: show_message('level 1!'); break; case pass[2]: show_message('level 2!'); break; case pass[3]: show_message('level 3!'); break; case pass[4]: show_message('level 4!'); break; default: show_message('Zle haslo!'); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Dzięki za pomoc :thumbsup: Edit: Morgo napisałeś if "hasło" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Morgo napisałeś if "hasło" :DRzeczywiście ;p poprawiam w razie jakby ktoś chciał użyć tego kodu :) ale faktycznie sposób z użyciem tablic jest bardziej elastyczny, ja podałem najprostszy jaki przyszedł mi wtedy do głowy ;p. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się