MaciekK Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Mam problem jak zrobić żeby kiedy w ekwipunku jest kilka rzeczy tego samego rodzaju to będą w jednym miejsce a obok nich będzie cyferka ile ich jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Jak wrzucasz przedmiot do ekwipunku to najpierw w pętli przejrzyj cały ekwipunek żeby zobaczyć czy ten przedmiot już jest. Tak najłatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 a może mógłbyś napisać jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Nie, bo nie wiem jak wygląda twój kod ekwipunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 if distance_to_object(operator) < 10 and global.miejsce1=false { instance_destroy() instance_create(1,1,butelka1) global.miejsce1=true } else if distance_to_object(operator) < 10 and global.miejsce1=true and global.miejsce2=false { instance_destroy() instance_create(1,1,butelka2) global.miejsce2=true } else if distance_to_object(operator) < 10 and global.miejsce1=true and global.miejsce2=true and global.miejsce3=false { instance_destroy() instance_create(1,1,butelka3) global.miejsce3=true } else if distance_to_object(operator) < 10 and global.miejsce1=true and global.miejsce2=true and global.miejsce3=true and global.miejsce4=false { instance_destroy() instance_create(1,1,butelka4) global.miejsce4=true } if distance_to_object(operator) < 10 and global.miejsce1=true and global.miejsce2=true and global.miejsce3=true and global.miejsce4=true and global.miejsce5=false { instance_destroy() instance_create(1,1,butelka5) global.miejsce5=true } to mam w itemie butelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Twój kod mi się wydaje kompletnie bez sensu. Jakby nie można było do tego pętli użyć. Korzystałeś z jakiegoś przykładu czy sam to pisałeś? O.o Jutro ci postaram się napisać jakiś przykład, bo to co tu widzę nie ma najmniejszego sensu. Można by to zapisać 6 linijkach, a nie 40. Zresztą najpierw poszukaj na stornie, bo na 100% są tam jakieś przykłady ekwipunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 13 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 sam to pisałem byłoby fajnie gdybyś napisał jakiś przykład i poszukam sobie na stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panboni Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Bardzo dobry artykuł + przykład: https://gmclan.org/index.php?czytajart=53 Wiem, mam wypasione ego :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 14 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Rzeczywiście dobry, a czy te twoje wypasione equ chodzi za viewem? I jak Platyna masz jakiś przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 Powiedział EGO a nie EQU o.O A jeżeli nie potrafisz dopisać 2 zmiennych w kilku miejscach rysowania ekwipunku to nie wiem, czy coś Ci z tej gry wyjdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się