Skocz do zawartości

człowiek kontra woźna


krzemo

Rekomendowane odpowiedzi

w "szukajce" sugerując się tytułami tematów nic nie znalazłem.

 

warunki gry takie:

środowisko 2d, z boku (jak w metal slug'u, czy jackrabbicie)

po lewej - gracz

po prawej - przeciwnik, woźna

 

woźna rzuca miotłami w gracza, gdy go pierdyknie 5 razy, gracz umiera (tego nie zrobiłem, przez problem opisany niżej)

 

gracz ma unikać ukucnięciem mioteł (już kuca) i gdy nie ma ataku, to idzie w prawo (już idzie). Gdy już będzie na tyle blisko, że dotknie woźnej, automatycznie da jej w morde, wygrywając.

 

no i jak to zrobić? myślałem, żeby użyć klocka "check collision" ale nic mi nie wychodzi! I żeby na tej samej zasadzie, miotła, która dotknie gracza, zabierała mu trochę żytka.

 

dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...