XxMichałxX Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Próbowałem zrobić takie menu, że można nim manipulować i myszką i klawiaturą i w step dałem taki kod: GML if keyboard_check_pressed(vk_up) cur-=1; else if keyboard_check_pressed(vk_down) cur+=1; else { var _ret; _ret=false; for(a=0; a<=5; a+=1) { for(b=0; b<=string_width(tekst[a]); b+=1) { for(c=0; c<=20; c+=1) { if mouse_x=b && mouse_y=c { _ret=true; break; } } if _ret=true break; } if _ret=true { cur=a; break; } } } if cur<=0 cur=5; else if cur>=6 cur=1; Ale jak widzicie raczej bez sensu, bo sprawdzam na każdej pozycji, w której jest dany napis czy jest tam kursor - tnie. Macie jakieś inne pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 tak, bounding box. sprawdzasz czy mysz znajduje sie w prostokącie tekstu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 GML if( mouse_x >= x && mouse_x <= x + szerokosc && mouse_y >= y && mouse_y <= y + wysokosc ) { // Myszka znajduje się w tym prostokącie } else { ... } @UP: Od razu uprzedzam pytanie jak to zrobić :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 wiem jak to zrobic.. jakis zanik mózgu chyba mialem ze na to nie wpadlem ;s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się