tmklpa Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 siemka jestem początkujeącym niewiem gdzie sie zmiejsza czułośc myszki jak wogóle sie tu zmiejsza bo wziałem to z netu :confused: //kamera i wyswietlanie grafiki 3D d3d_set_projection(x,y,z3+z1, x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),z1+z2+z3,0,0,1); draw_set_alpha(1); draw_set_color(c_white); d3d_draw_floor(0,0,pod,640,480,pod,background_get_texture(podloga),24,18); d3d_draw_floor(0,0,suf,640,480,suf,background_get_texture(sufit),16,12); //poruszanie myszka direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/250 window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2); window_set_cursor=cr_none Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Czy to nie jest mój silnik? :P Dobra. Czułość myszki masz w tych dwóch liniach: z2+=((window_get_height()/2)-window_mouse_get_y())/250 direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); Jeśli chodzi o szybkość pionową, to: im większa jest wartość na końcu (tutaj 250), tym wolniej chodzi myszka. Co do szybkości poziomej: za (window_get_width()/2)-window_mouse_get_x() dajesz np. *0.8, co oznacza, że myszka będzie chodzić o 20% wolniej (1-0.8=0.2). Czyli wyglądać będzie to tak: direction+=((window_get_width()/2)-window_mouse_get_x())*0.8; Pamiętaj, żeby dać nawiasy w dobrej kolejności ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmklpa Opublikowano 19 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 no własnie chciałem zmiejszycz czułość myszki bo nawet w systemie mam dużą i nie moge nie zobaczy a chciałem cos zrobic z twojim silniczkiem]a tak po pierwsze nie rozumniem tego co napisałes na pisz do dobze bonie wiem jak to zrobic i wogóle te nawiasy niewiem jak poprzestawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się