ichigo the shinigani Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 JAk to zrobić 1. Jeśli zdobede 50 punktów to przechodze do następnego roomu 2. Jeśli obiekt pocisk uderzy w obiekt statek to niszczy ten obiekt ale jak zrobić (bo w tym drógim roomie beda silniejsze statki ) że obiekt pocisk musi 2 razy uderzyc w obiekt bombowiec aby go zniszczyć 3.lubie to forum :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 1. if score > 50 { room_goto_next() } W Edicie może dam przykład do drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Jeśli zdobęde 50 punktów to wywala błąd że to jest ostatni pokój a to jest przecierz room2 a następny to room 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 Bo 47wciuliksów zapomnał wyzerować score, a score jest zmienną globalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 2. Ustawiasz dla statku/bomowca w create zmienna zycie=1 lub inna liczbe (w zaleznosci od tego ile trafien potrzeba na zniszczenie), a przy kolizji z pociskiem zycie-=1 i w stepie: if (zycie<=0) { destroy instante(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Wawala mi teraz taki błąd równierz FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object object7: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 3: destroy instante(); at position 10: Unknown function or script: instante Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 GML if (zycie<=0) { instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 bo powinno być instance_destroy(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubal09 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Ja byłem pierwszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Oh sory mój błąd, ale widze, że już mnie poprawili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 mam jeszcze problem z tym że jak przechodzi od 50 pkt do następnego pokoju to jest trakie coś FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object o: Moving to next room after the last room. a mam przecierz następny pokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Masz tak poukładane roomy?: room0 room1 room3 room2 GM nie odczytuje kolejności roomów po nazwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 nooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Dlatego GM myśli że room2 to ostatni room. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 problem tkwił w tym że problem tkwi w tym że jeśli mam więcej niż 50 pkt to przeskakuje do następnego roomu ale skoro mam więcej niz 50 to do następnego aż do ostatniego i wywali błąd musiałem ten kod wdać do innego obiektu który jest tylko w roomie 1 a w roomie 2 już go nie dałem i jest ok THX WSZYSTKIM :D :D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się