Jakim Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Mam swój silnik 3D. I mam następujący problem: Tworzę prostopadłościan i daję mu teksturę. To ma być skrzynia. Niestety, kiedy dam np. 3 skrzynie obok siebie, komputer strasznie spowalnia. Jak zlikwidować ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigshark Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Powodów może być kilka: 1. Zbyt często powtarza się tekstura względem rozmiaru skrzyni 2. Nie skorzystałeś z przykładu Walka Turowa 3D Myślę że są to główne powody twojego problemu, bo 3 teksury nie powinny strasznie zwalniać kompa. Być moze to nie wina skrzyni lecz innych obiektów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 ... Może być też przez to że dałeś np. 100x teksturke na jedą ścianę. Może powodować to też rozmiar tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 18 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Czytając powyższe posty, domyśliłem się, o co chodzi :). Dzięki. Bigshark: czy ty zawsze musisz wyjeżdżać ze swoim przykładem WALKA TUROWA? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się