Kargul Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Witam :D Na pewno ktoś z was się domyśla, że w ogóle nie znam GML, dlatego z niego nie korzystam, chociaż zaczynam się nim interesować :P . Kiedy dowiedziałem się o wszystkich klockach (było to trudne bo jestem samoukiem) zaczynałem kombinować... I wymyśliłem przykład ekwipunku do gry RPG zrobionego tylko na klockach. (Zajął mi godzinę) Pobierz plik Wiem że wykonanie jest strasznie banalne, ale proszę o wyrozumiałość :P (Mój pierwszy przykład) Myślę że się wam spodoba :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Pełno obiektów, wykonanie na klockach, tylko jedno miejsce w ekwipunku. Dodatkowo sam dałeś sobie najwyższą ocenę, więc dostajesz 1, żeby przynajmniej wyrównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 niestety to nie jest przyklad ekwipunku. to przyklad pojawiania sie i znikania 2 ikonek. jak zrobisz 3 sloty, z mozliwoscia przenoszenia przedmiotow z jednego do drugiego, to bedzie mialo to jakis sens. w tej chwili twoj przyklad do niczego sie nie nadaje. co do wyrozumialosci - sekcja przykladow wydaje mi sie ze jest od tego by dzielic sie swoim doswiadczeniem z ninnymi, a nie wrzucac smieci ktore nie klasyfikuja sie nawet jako zapowiedzi, nie mowiac juz o demie czy pelnej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Wg. mnie nie ma sensu zabierac sie za takie rzeczy klockami. Strata czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...