XxMichałxX Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Robię grę na zasadzie że kliknę przycisk, to wysyła się informacja do drugiego gracza o tym, a u niego o_other przesuwa się gdzieś. Czy istnieje prawdopodobieństwo, że takowa wiadomość nie dojdzie z powodu lagów itp, a o_other nie poruszy się i już u jednego i drugiego gracza będą różne pozycje? Bo tak się zastanawiałem, że jeśli tak, to można co 10 sek sprawdzać - wysyłam do drugiego gracza info o pozycji, on sprawdza, jeżeli nie jest równe temu to zamienia, ale nie jestem pewien, bo w tej grze raczej nie żre tyle neta i nie powinno dojść do żadnych lagów.. (robię na 39dll) Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Myślę że wiadomość prędzej czy później dojdzie, chyba że zablokuje ją firewall, bądź nastąpi rozłączenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 aha. no czyli nie ma problemu, bo bede wysylac np jeden bajt, a przy join/host-owaniu na początku firewall jak jest to sie zapyta, a jednego bajta nie powinien blokowac ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi