Radio14 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Witam. Jak zrobić aby objekt podążający pathem 1 po szkończeniu podążał pathem 2?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Create: path_start(path1,4,0,true) Path End: path_start(path2,4,0,true) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dzięki działa. A jak zrobić aby po drugim parhu był trzeci?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Path end:if path_index = path2 { path_start(path3,4,0,true) } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dzięx. mam jeszcze jedno pytanko. Jak zrobić aby objekt podążający po pathu, przy kolizji z innym zwalniał a potem normalnie dalej jechał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Step:if place_meeting(x,y,coś){path_speed = 0}else{path_speed = 4} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dzięki, jesteś w credits. A teraz pytanie z innej beczki. Dlaczego zmieniają mi się czcionki w grze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Pewnie gdzieś ustawiasz zmianę czcionki, a potem nie zmieniasz z powrotem na domyślną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Mam taki kod: GML draw_set_font() Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
47xxxxxxxx Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Przecież zmieniłeś czcionkę <_< Nie wiesz co piszesz <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Użyte raz zmieni ci czcionkę w całej grze. Brak argumentów w tym kodzie oznacza reset do Ariala, 12px. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radio14 Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Dzięks wszystkim. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi