PsichiX Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 w grze 3D? wtedy widok powinien sie zmienic na izometryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ja znam 3D'ki z plecakami na plecach bohaterów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Przydałby się jakiś element graficzny na plecach bohatera tak w ogóle, bo teraz nudnawo. Jakiś plecaczek czy cu. Ja znam 3D'ki z plecakami na plecach bohaterów. Plecak raczej odpada, ta gra to nie banjo kazooie, :P ale może dodam my jeszcze ogon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ta gra to nie croc. Wsadz moze jakiegos drugo planowego bohatera na plecach, ktory bedzie np mogl przejsc przez male szczelinki czy cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ta gra to nie Ratchet! :P Możesz mu po prostu jakąś ciemniejszą plamką na grzbiecie zrobić, bo nudne ma te plecy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Ta gra to nie croc. Czyli zero ogonów i plecaków. Można by chociaż dać, żeby miał taśmą przyklejone te klejnoty do pleców... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2009 Dużych zmian to tu nie ma jedynie level który był na początku postu jest dostępny możecie sobie po nim pobiegać prac głównie były skierowane na edytor leveli który mniej lub bardziej jest już gotowy https://gmclan.org/up5073_4_zzkv2.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Przyznam wlaczylem i zostale milo zaskoczony : O. Sterowanie jest proste, grafika przecietna, ale ze w ogole ci si etakei cos chce robic! Jednak 1 z najwarzniejszych cech gier 3d, bez ktorej nigdzie nie zajdziesz to cien. Przynajmniej kolko na ziemi, ktore pokazywalo by gdzie ja jestem w powietrzu no : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Fajne :) Tylko koniecznie musisz zrobić cienie, poprawić grafę a jak nie to chociaż ten ocean i zrobić, że jak robimy przewrót w przód to szybciej się przemieszczamy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Fajne :) Tylko koniecznie musisz zrobić cienie, poprawić grafę a jak nie to chociaż ten ocean i zrobić, że jak robimy przewrót w przód to szybciej się przemieszczamy :PWoda wygląda jak wygląda ponieważ wyłączyłem texture_set_interpolation(); a co do cienia to sam nie wiem zastanowię się ale niczego nie obiecuje :) choć właśnie wpadł mi do głowy pomysł jak bym go zrobił :P Wiem że double post ale prace nad grą wznowione, grę robie na przemian z "legenda żywiołów", co się stało że prace przycichły ? Otóż miałem problem z kolizją dla innych obiektów poza graczem, co uniemożliwiało dalsza prace na grą ten problem został jednak rozwiązany (co prawda kolizje muszę napisać znów na nowo dla playera). by nie być gołosłownym oto nowe test a w nim : cień, oraz pierwszy wróg (niestety player nie ma z nim jeszcze interakcji) wróg (lub więcej wrogów) pojawi się po wejściu w biały kwadrat >>download<< ps. sorka za double posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Nie przepadam za tego typu grami ale ta gra jest fajnie wykonana i nawet ciekawa fabuła, w pełnej wersji mógłbyś dać tylko lepsze textury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 mógłbyś dać tylko lepsze textury. W pierwszej kolejności niech się skupi na rozgrywce, bo obecnie za wiele tego nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgadzam się z tobą lenin to była tylko taka mała uwaga z mojej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 no nic tu praktycznie nie ma :( i czemu wchodzimy w ściany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xarfron Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 no nic tu praktycznie nie ma :( i czemu wchodzimy w ściany? (co prawda kolizje muszę napisać znów na nowo dla playera). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się