Skocz do zawartości

Przeźroczystość surface


Rekomendowane odpowiedzi

Tego lepiej nie robić surface'ami.

 

obiekt damaged z jak najmniejszym depthem.

GML (Create)
hurt=0;

GML (Step)
if (hurt>0) hurt-=0.05;

GML (Draw)
draw_set_color(c_red);

draw_set_alpha(hurt);

draw_rectangle(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+800,view_yview[0]+600,0);

draw_set_Alpha(1);

Jak będziesz chciał, by ekran zrobił się czerwony:

GML
damaged.hurt=1;
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...