Jakim Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Tworzę swoją pierwszą grę 3D. Chciałbym obracać kamerę myszką, ale nie wiem jak to zrobić. Robię to w oparciu o silnik FPS z gamemaker.nl, czyli jest płaska plansza, na której później są wyliczane współrzędne x i y obiektów. Współrzędna z jest stała. Próbowałem operować różnicą x_mouse-x, ale to nie o to chodzi. PS. Trzeba użyć funkcji trygonometrycznych? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moho Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Jest dużo tutoriali i przykładów pokazujących jak to zrobić, ja polecam stronke : http://gamesguy.bravehost.com/tutorials.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 direction+=(window_get_width()/2)-window_mouse_get_x(); window_mouse_set(window_get_width()/2,window_get_height()/2); Strassszzznie truuuudne =] Podstawy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Ściągam przykłady... Tymon, łoł! Nie znałem po prostu window_mouse_set i tych innych... bo ja z GM 5.3 zostałem 'wyuczony' i znam tylko jego funkcje =). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się